وریا غفوری: مذاکره هیچ؛ حتی پالس مثبت هم از استقلال دریافت نکردم/ انتظارم رفتار صادقانه و شفاف است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم. توقعم از باشگاه این است که صادقانه و شفاف با من برخورد کند.

وریا غفوری: مذاکره هیچ؛ حتی پالس مثبت هم از استقلال دریافت نکردم/ انتظارم رفتار صادقانه و شفاف است

وریا غفوری در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با او تماسی گرفته شده است، اظهار داشت: نه! تا امروز متاسفانه هیچ گونه تماسی از سمت باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. همچنین هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم.

وی تاکید کرد: با مصاحبه ای که بعداز بازی آخر لیگ و در جشن قهرمانی داشتم مبنی براینکه همه جوره آمادگی برای تمدید قرارداد دارم، کمترین انتظارم این بود که باشگاه شان و احترامی برای من به عنوان کاپیتان تیم قائل می شد.

کاپیتان استقلال عنوان کرد: در این مدت هم با بازیکن جدید قرارداد بسته شده و هم با بازیکنان جدید و قدیمی تماس‌های مبنی بر تمدید قرارداد گرفته شده است اینکه بگویند منتظر انتخاب سرمربی هستند نمی تواند قابل توجیه باشد.

غفوری اضافه کرد: در آخر یک چیزی را می گویم و آن اینکه تنها توقعم از باشگاه این هست که خیلی صادقانه و شفاف با من برخورد کند. چیزی جز این انتظار ندارم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نظرگو
    2

    وریا جرم تو اینه که کنار مردمت ایستادی!!!

  • ناشناس
    2

    اگر مثل ترابی زیر پیرهنت مطلب اموزشی مینوشتی تا ابد کاپیتان تیم ملی بودی.
    کنار مردم ایستادن و از مشکلات حرف زدن تاوان داره.

  • ناشناس
    2

    استقلال بدون وریا خجالت آور است

  • پرسپوليسى
    1

    به جاش تو دل مردمى جوون درد وبلات بخوره توسر پاچه خوارها

  • سهيلا
    1

    شايد قراره سرمربى آينده بشى كاپيتان دوست داشتنى استقلال

  • سهيلا
    1

    بدون كاپيتان ووربا هرگززززز

  • ساليا
    1

    بدون كاپيتان محبوب هرگززززززز

  • Ali Alii
    0

    عزیزم وریا رفتارت صادقانه و شفاف نبود چون علاوه براینکه اظهار نظر غیر تخصصی در سیاست کردی حاشیه سازی های تو درباره سیاست زمانی شروع شد که از نظر فنی و تکنیکی در فوتبال افت کرده بودی و خواستی با این حاشیه سازی های سیاسی اقدام تیم استقلال برای کنار گذاشتن یک بازیکن که بازیش افت کرده را برای تیم استقلال هزینه زا کنی و به دلایل سیاسی جلوه بدهی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها