غلامپور: داوری‌ها علیه استقلال صد درصد بودار است!

مربی دروازه بان های استقلال گفت: از کمیته داوران خسته شده ایم و این نوع داوری‌ها علیه استقلال صد درصد بودار است!

غلامپور: داوری‌ها علیه استقلال صد درصد بودار است!

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز شنبه ۱۳ آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در پایان دربی با انتقاد از قضاوت موعود بنیادی فر داور مسابقه و عدم اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم گفت: آنقدر اعتراض کردیم که تکراری شده است؛ مثل فیلم های سینمایی که آنقدر نشان می دهند که تکراری می شود. بازی قبل دو پنالتی برای ما نگرفتند و امروز هم یک پنالتی نگرفتند.
غلامپور تاکید کرد: نمی دانیم چه کار کنیم. واقعا از کمیته داوران خسته شده ایم. یک فکری به حال استقلال کنند.
مربی دروازه بان های استقلال با بیان اینکه داوری ها علیه این تیم صد درصد بودار است، گفت: هفته بعد و هفته بعد از آن هم دوباره برای ما پنالتی نمی گیرند!

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    2

    شما برو ببین از هفته اول در صدر نفع از داوری کدوم تیم بوده و همینطور سال قبل. بازی با ذوب آهن بازی با فجر و ... سمگ پای قزوین پیش شما کم میاره. راستی داورای خارجی بیطرف هم نظرات دیگه ای دارن غلومی

  • امید
    1

    یادم قدیما بهت میگفتن سوراخ پوراینقدرراحت گل میخوردی حالاکارشناس داوری شدی خ خ خ

  • ناشناس
    1

    هذیان نگو! داور دربی و رئیس فدراسیون هر دو همزبان تو (لر) هستند ضمن اینکه رئیس فدراسیون از هواداران استقلال است پس چگونه داوران می توانند علیه استقلال سوت بزنند؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها