دفاع عجیب هانسی فلیک از واکسن نزدن شاگردش/ کیمیش ذات پرسشگری دارد!

سرمربی تیم ملی آلمان، به انتقادات شدید از واکسن نزدن جاشوا کیمیش اعتراض کرد.

دفاع عجیب هانسی فلیک از واکسن نزدن شاگردش/ کیمیش ذات پرسشگری دارد!

کیمیش چند روز قبل اعلام کرد که هنوز حاضر به تزریق واکسن کرونا نشده چون از تاثیر بلندمدت این واکسن روی بدن اطلاع ندارد و منتظر است تا تحقیقات بیشتری در این باره منتشر شود.

مطرح کردن این اظهارات از سوی ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان باعث شد که افراد بسیاری از هم تیمی‌های او تا آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور، را به همراه داشت. مرکل در این باره گفته بود:« فکر می کنم کیمیش باید در تصمیم خودش تجدید نظر کند. معتقدم او در حال فکر کردن در این رابطه است. همه می دانیم که کیمیش بازیکنی بزرگ است و رفتار او در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.»

این در حالی است که توماس مولر نیز چند روز قبل مدعی شده بود که به تصمیم جاشوا کیمیش احترام می‌گذارد اما با توجه به این که دریافت واکسن به سود همه بازیکنان تیم خواهد بود، امیدوار است که این بازیکن نیز در تصمیمش تجدیدنظر کند.

انتقادات از این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی بسیار جدی‌تر بود و همین موضوع باعث شد که هانسی فلیک نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. او در این باره گفت:« من واکسن زده‌ام و از کمپین واکسیناسیون بدون اجبار فدراسیون فوتبال آلمان دفاع می‌کنم. از نظر من مشکل از جایی است که افراد مورد آزار قرار بگیرند و تحت فشاری باشند که شایسته آن نیستند.»

او ادامه داد:« حتی با این که جاشوا واکسن نزده اما منکر وجود کرونا نیست. او جز افرادی نیست که توهم توطئه دارند. هرکس که او را بشناسد می‌داند که چطور آدمی است. او همه چیز را زیر سوال می‌برد و بسیار مشتاق است. او همیشه می‌خواهد از همه چیز سر دربیاورد. گاهی طول می‌کشد تا به نظر نهایی برسد. او هنوز سوالاتی در ذهنش دارد چون می‌خواهد از همه دقیقا باخبر باشد.»

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها