لیونل مسی در مادرید؛ خطر بیخ گوش فوق‌ ستاره

لیونل مسی برای درمان قطعی مصدومیت زانوی خود قرار است به کلینیکی در شهر مادرید برود.

لیونل مسی در مادرید؛ خطر بیخ گوش فوق‌ ستاره

پاری‌سن‌ژرمن در حالی خود را آماده بازی امشب با لایپزیش در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برای این بازی خارج از خانه لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این خصوص اعلام کرد، مسی 34 ساله از ناحیه همسترینگ و زانوی چپ خود احساس درد دارد.

مائوریسیو پوچتینو در پی برتری 2-1 جمعه شب شاگردانش مقابل لیل در هفته دوازدهم لوشامپیونه فرانسه، در خصوص بیرون کشیدن فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش بین دو نیمه گفته بود:« ما تنها برای احتیاط لیونل را از ترکیب بیرون کشیدیم. او نمی‌توانست به بازی ادامه دهد اما مشکل بزرگی نیست. لئو برای بازی بعدی در اختیارمان خواهد بود.»

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، مشکل زانوی مسی مربوط به دو ماه پیش است و هنوز نتوانسته از این بابت ریکاوری کند. او در جریان بازی 2 سپتامبر آرژانتین برابر ونزوئلا بود که از این ناحیه مصدوم شد و شرایط برای او بهتر نشده است. خطای شدید آدریان مارتینز روی زانوی مسی تبعات سختی برای فوق ستاره آرژانتینی داشته و این احتمال که او برای ادامه درمان به مادرید برود، بالاست. گویا خونریزی داخلی زانوی چپ مسی باعث ورم در ناحیه مصدومیت شده و درمان های مقطعی هنوز جواب نداده است.

طبق پیش بینی ها مسی قرار است در کلینیک سمترو مادرید حاضر شود تا تحت درمان قطعی قرار بگیرد و هرگونه تعللی ممکن است او را چندین ماه به دور از میادین قرار بدهد. مسی سال 2015 که از ناحیه رباط زانوی چپ دچار مصدومیت شده بود نیز در همین کلینیک توانست بهبود کامل پیدا کند.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها