شب تاریخی لواندوفسکی؛ شکستن رکورد گرد مولر و ثبت آماری بهتر نسبت به مسی و رونالدو

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بهترین روزهای دوران حرفه ای خود را می گذراند.

شب تاریخی لواندوفسکی؛ شکستن رکورد گرد مولر و ثبت آماری بهتر نسبت به مسی و رونالدو

روبرت لواندوفسکی در جریان پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل بنفیکا، توانست یک شب درخشان را پشت سر بگذارد. قاتل لهستانی در این بازی توانست هت تریک کند (همراه با یک پاس گل) تا صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به بیادماندنی ترین شکل ممکن جشن بگیرد. آمار مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

100 بازی

81 گل

23 پاس گل

روبرت لواندوفسکی با احتساب این بازی، رکورد گرد مولر را شکست؛ اسطوره فقید فوتبال آلمان با 62 گل رکورددار گلزنی برای بایرن مونیخ در بازی های اروپایی بود و این رکورد حالا به لواندوفسکی با 64 گل رسیده است. مهاجم لهستانی همچنین آماری بهتر نسبت به دو فوق ستاره دنیای فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در 100 بازی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرده است. رونالدو وقتی صدمین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، 64 گل زده در کارنامه داشت، این عدد برای لیونل مسی 77 است؛ آماری که برای لواندوفسکی 81 است.

شب تاریخی لواندوفسکی؛ شکستن رکورد گرد مولر و ثبت آماری بهتر نسبت به مسی و رونالدو بازیکنانی که طی 100 بازی نخست در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین تعداد گل را ثبت کرده اند

روبرت لواندوفسکی که در این لحظه با 8 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، طی 20 بازی آخر خود در این تورنمنت توانسته 28 گل به ثمر برساند. او پس از هت تریکی که انجام داد، جایزه بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ - بنفیکا را دریافت کرد.

شب تاریخی لواندوفسکی؛ شکستن رکورد گرد مولر و ثبت آماری بهتر نسبت به مسی و رونالدو جایره بهترین بازیکن زمین در دستان روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها