مشکل پرسپولیس فقط به دست یحیی حل می‌شود/ تعویض‌ها اشتباه بود

یک پیشکسوت پرسپولیس از نوع بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک انتقاد کرد.

مشکل پرسپولیس فقط به دست یحیی حل می‌شود/ تعویض‌ها اشتباه بود

مرتضی فنونی‌زاده، پس از باخت یک گله این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: تیم جان بازی کردن نداشت. از آن بازی‌هایی بود که اگر بیش‌تر از ۹۰ دقیقه بود، پرسپولیس باز هم جان گل زدن نداشت و در ۹۰ دقیقه هم نتوانست موقعیت جدی داشته باشد.

او ادامه داد: لیگ امسال فرسایشی است و با این وضع پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود. خدا را شکر هواداران در این بازی حضور نداشتند که این نوع بازی را از نزدیک ببینند. پرسپولیس در ۲ بازی از ۴ بازی آخرش شکست خورده و حتی نساجی را هم به سختی برد. این روش بازی، از پرسپولیس قهرمان نمی‌سازد و فقط خود یحیی گل‌محمدی است که می‌تواند مشکل تیم را بفهمد و آن را حل کند. تعویض‌های اشتباهی رخ داد و من نمی‌دانم چرا زمانی که تیم نیاز به گل دارد، مهدی شیری باید داخل زمین شود. بازیکنان هنوز هماهنگ نیستند و همین باعث شده زهر تیم خیلی کم‌تر شود.

فنونی‌زاده در پایان گفت: در لیگ امسال، هفته‌های نخست تاثیرگذار هستند و اکنون ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر سیرجان و سپاهان خود را مدعی نشان داده‌اند. امسال از آن سال‌هایی نیست که بگوییم یک تیم با اختلاف امتیاز قهرمان می‌شود و قهرمان در هفته‌های آخر مشخص خواهد شد. هواداران صبور باشند زیرا که این پرسپولیس بهتر می‌شود و می‌تواند دوباره برای رقیبانش دردسرساز شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها