سری آ ایتالیا

رم 1-2 میلان: برای بازگشت دیر بود

رم در دیداری خانگی مقابل میلان با نتیجه 2-1 شکست خورد.

رم 1-2 میلان: برای بازگشت دیر بود

این دیدار ابتدا این شاگردان استفان پیولی بودند که با دو گل از حریف پیش افتادند و تک گل ثانیه های پایانی استفان الشعراوی هم نتوانست مانع از شکست جالوروسی شود.

رمی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3 بود که روی حرکت خوب ماتیاس وینا، لورنزو پلگرینی مقابل دروازه میلان صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

میلانی ها خیلی سریع زود واکنش نشان دادند و در دقیقه 7، زلاتان با یک پاس حساب شده، فرانک کسیه را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، روی نعلل مدافعان میلان، بار دیگر پلگرینی صاحب موقعیت شد اما این بار هم نتوانست دروازه تاتاروشانو را باز کند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، روی یک ضربه آزاد میلانی ها پیش افتادند. خطای کارزدورپ روی رافائل لیائو پشت محوطه جریمه باعث شد تا میلان صاحب یک ضربه آزاد شود. زلاتان پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت تماشایی، روسونری را پیش انداخت.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و حتی در دقیقه 38 لیائو موفق شد دروازه رم را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلانی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، روی پاس بلند سیمون کیائر، این زلاتان بود که با یک ضربه والی دیدنی دروازه میزبان را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR ، گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

اما تنها 5 دقیقه بعد روسونری به گل دوم رسید. خطای ایبانیز روی زلاتان درون محوطه جریمه رم باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه حساب شده برخلاف جهت حرکت دروازه بان، حساب کار را 2-0 کرد.

رمی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند وحملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند. روی یک از حملات بود که تئو هرناندز با خطا روی پلگرینی، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بازیکنان رم از برتری نفری شان استفاده کردند و بر شدت حملات شان افزودند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 83 به گل اول برسند ولی حضور به موقع کیائر، دروازه میلان را نجات داد.

فشار حملات رم ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه سوم وقت های تلف شده، استفن الشعراوی، یکی از گل های خورده رم را جبران کرد. روی یک ارسال به محوطه جریمه میلان بود که توپ با ضربه سر رومانیولی مقابل الشعراوی قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم کارت را تمام کرد.

در ثانیه های پایانی بازیکنان رم تلاش کردند تا به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد و میلان با برتری 2-1، 31 امتیازی شد تا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی، همچنان در رتبه دوم جدول سری آ جای داشته باشد.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها