مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش صورت گرفته از سوی وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال، مسوولان سازمان لیگ و اقدامات و رایزنی‌های انجام شده، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر شد.

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شد

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به این موضوع گفت: تمام مدارک لازم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

این در حالی است که پرسپولیس باتوجه به طلب گابریل کالدرون و همچنین مسئله مالکیت مشترک تحت نظر دولت، نگرانی بسیار زیادی بابت حذف از لیگ قهرمانان داشتند اما حالا این مشکل برطرف شده و پرسپولیس می‌‌تواند در فصل جدید لیگ قهرمانان حاضر شود.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به این موضوع اظهار داشت: مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای وجود داشت در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است ولی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال اقدامات این موانع برطرف شد. هواداران نگران نباشند، مجوز صادر شد و تمام اقدامات داخلی انجام شده است و تمام مدارک درخواستی نیز برای AFC ارسال می‌شود.

این در شرایطی است که باخبر شدیم مجوز حرفه ای استقلال نیز تا ساعتی دیگر صادر می‌شود و هواداران این تیم نیز خیالشان بابت حضور در آسیا راحت خواهد شد. خصوصا حالا که فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در فضای مجازی خبر حذف از لیگ قهرمانان را تکذیب و ابراز امیدواری کرده که مشکل پیش آمده به زودی حل شود.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • شیرتوشیر
    0

    آخه داداش شما بریدیانرید چه فرقی میکنه!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      والا...غول آسیا باید بره که پلی آف هر سال حاضر بشه

  • بندعلی
    0

    آقای صدر روغن شاخدارنگین کی مطالبات پرداخت شده کی باشگاه خصوصی شده مجوزهایی اف سی تائیدکننده سجادی

  • م
    0

    باز دروغ و سرهم کردن اصلا شما چی از جون این دو باشگاه میخواهید من جای فیفا بودم کل فوتبال ایران و تعلیق میکردم هر تیمی که دمش تو حکومت و سیاست بود و قطع میکردم

  • .
    0

    تو چند ماه صادر نشد ولی تو 2 ساعت صادر شد ! جهادی صادر کردن !

  • ایرانی
    0

    خجالت بکشید از این حال و روز فوتبالی!(فقط فوتبال اینجوریه چیزای دیگه رو کار ندارم) انصافا ما ایرانی ها مسئولین به غایت دروغ گو و پررویی داریم متاسفم که AFC هم قانون اجرا نمیکنه وگرنه استقلال و پرسپولیس کجاشون چیاشون دقیقا حرفی هست آیا!؟ بعد اینهمه سابقه و استعداد فوتبالی الان کجاییم ما واقعا به کجا خواهیم رفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها