ستاره ای که قدر خودش را ندانست/ عکس

علی اکبریان، نامی آشنا برای هواداران استقلال و پرسپولیس است. او همانقدر که در زمین فوتبال خوب بود ، در بیرون زمین قدر خودش را ندانست و روزگار را برای خود و خانواده اش تیره و تار کرد.

ستاره ای که قدر خودش را ندانست/ عکس

علی اکبریان یکی از گلزنان خوب فوتبال ایران بود که در استقلال و پرسپولیس به بازی گرفته شد، هر چند او خودش را یک استقلالی می داند. فورواردی با شم گلزنی بالا در محوطه هجده قدم که حد فاصل سالهای 73تا 76 برای استقلال 78 بازی کرد و آمار 26گل را در کارنامه خود به ثبت رساند. اکبریان که متولد دی ماه پنجاه است سابقه بازی در پرسپولیس تحت هدایت علی پروین در سال های 79 تا 80را هم دارد . فورواردی دوست داشتنی که برای آبی ها گلهای سه امتیازی زیادی زده است.

او یکی از خوب های فوتبال ایران بود قدر خودش را بعد از پایان دوران فوتبالش ندانست و راه دیگری را برای گذران زندگی انتخاب کرد. فوتبالیستی خوب و خوشتیپ که در اوایل دهه 70، جمعیتی را پشتیبان خود می دید و برای هواداران استقلال پیام آور شادی بود.

یکی از گلهای فراموش نشدنی علی اکبریان 26 سال قبل و در روز چهارم تیرماه به پاس تهران در ورزشگاه آزادی زده شد. گلی زیبا با حالت قیچی برگردان در اواخر بازی به هادی طباطبایی در روزی که توپ های استقلالی ها به ثمر نمی شست و دو تیم برای بردن بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند اکبریان با ضربه ای زیبا دروازه طباطبایی و پاس تهران را گشود و به طرف جایگاه شماره هشت رفت. روزهایی که برای اکبریان تکرار نشدنی است و به خاطره ها پیوسته است.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیاوش سلطان
    0

    زندگی درد و رنجی است که شادی دارد ... زخگ هایش شیرین ، شور شیدایی دارد ... دادا نفرمودی تیر و تار شدن زندگی چیه ؟!!! ما هم بدونیم ... مخاطب ورزش ۳ یا نگو یا حرفت را نخور ، کامل کن ... علی اکبریان رو بردی زیر رادیکال جذرش رو نگرفته رها کردی ، به این میگن پایان آزاد ، هر کس تیر و تار را با نگرش حود ترسیم کند ... شایدم بدهکار کلان بانکی شده !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها