سرمربی فجر سپاسی:

در ۲۰ دقیقه ابتدایی نزدیک بود سکته کنم/ هر موقع رفتم نفس راحت بکشید

سرمربی فجر سپاسی از مسائل موجود پیرامون تیمش انتقاد کرد.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی نزدیک بود سکته کنم/ هر موقع رفتم نفس راحت بکشید

فجر سپاسی امروز (دوشنبه) در هفته دوم لیگ برتر با یک گل مغلوب گل‌گهر شد. علی کلانتری، سرمربی فجر سپاسی در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: شکل بازی را دیدیم. واقعا تیمی مانند فجر که تازه به لیگ برتر آمده مقابل تیمی مانند گل‌گهر به این شکل بازی کند، خوب است. ما در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم. گل گهر روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و این برای ما سخت است. اگر ما تحت فشار حریف بودیم و حرفی برای گفتن نداشتیم، مشکلی نداشتیم. من از بازیکنانم راضی هستم.

او افزود: ما موقعیت‌هایمان را گل نکردیم که شاید از روی کم تجربگی بود. ما راه‌های نفوذ گل‌گهر را بسته بودیم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم. جالب است بدانید که من هنگام گرم کردن متوجه شدم که از سه بازیکن سربازم نمی‌توانم استفاده کنم. ما در نبود سه بازیکن اصلی‌مان اینطوری بازی کردیم. این که سه بازیکن سرباز ما نتوانستند بازی کنند و پارسال هم مقابل ملوان چهار بازیکن‌مان نتوانستند بازی کنند، عجیب است. ما هنگام گرم کردن با ۱۳ بازیکن کار کردیم. بپرسید و مسئولش را پیدا کنید.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: این مشکلات از سال قبل که در لیگ یک بودیم وجود داشت و هر روز یک مشکلی داشتم. سر در نمی‌آورم که مشکل چیست. این موضوع باید حل شود. آن‌ها من را در برزخ می‌گذارند. اگر کلانتری می‌توانی کار کنی کار کن ولی اگر نمی‌توانی خدمت کنی برو و خیانت نکن. هر وقت نتوانستم خدمت کنم، می‌روم. اگر بدانم که با رفتن من سربازان می‌توانند بازی کنند، می‌روم. این موضوع در روحیه تیم تاثیرگذار است.

کلانتری گفت: من اصلا در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست تمرکز نداشتم و از دستیارانم خواستم که راهی برای جایگزینی این سه نفر پیدا کنند. منِ کلانتری واقعا مظلوم هستم. دست‌هایی که باید هر روز به ما کمک کنند، کار نمی‌کند. یکی تز می‌دهد که ۵۰۰ میلیون تومان هر نفر بابت صعود گرفته است. شما که خیرتان به ما نرسیده، شر نرسانید و به کارتان برسید. من برای گرفتن بازیکن نگاه به در می‌کنم تا ببینم چه کسی سرباز شده است.

او بیان کرد: پیج‌های فیک درست کرده‌اند که بگویند اوضاع تیم خوب است ولی دروغ است. شاید در ۲۰ دقیقه اول سکته کرده بودم. من سالم کار می‌کنم و یک قران پول از کسی نمی‌گیرم. من جلوی چه چیزی را گرفتم که از من ناراحت هستند. از آن طرف در بازی با نساجی یک گل آفساید به ما زدند. این جا داور اشتباه اوت گرفته و می‌گوید یک اوت اشتباه گرفتم، چه اشکالی دارد؟ همین توپ به گل تبدیل شد. ما مظلوم هستیم و با بضاعتی که داریم، خوب عمل می‌کنیم. اگر کلانتری جای کسی را تنگ کرده یا از من خوشتان نمی‌آید بگویید. یک نفر بارها گفته از من خوشش نمی‌آید. چه کار می‌خواهید بکنید؟ "آش کشک خالته، بخوری پاته، نخوری پاته" من سرمربی هستم. هر موقع رفتم نفس راحت بکشید. ما محکم ادامه می‌دهیم.

سرمربی فجر سپاسی در پایان در پاسخ به این سوال که دلیل درگیری جوان و فلاح چه بوده است، گفت: سلام به ایشان برسانید.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها