پرسپولیس طلسم ۷۱۸ روزه فولاد را شکست!

پرسپولیس موفق شد طلسم شکست ناپذیری فولاد در خانه را از بین ببرد.

پرسپولیس طلسم ۷۱۸ روزه فولاد را شکست!

آخرین بار تیم گابریل کالدرون بود که موفق شد با پنالتی مهدی ترابی، فولاد را شکست دهد و با سه امتیاز شیرین خوزستان را ترک کند. در این بین فولاد 25 بازی را در خانه برگزار کرد و برابر تیمهای قدرتمندی چون سپاهان، استقلال، گل گهر و... مقاومت کرد و شکست نخورد تا اینکه دوباره پرسپولیس با سفر به این شهر، فولاد را مغلوب کرد.

نکته جالب اینکه تیمهای پرسپولیس و فولاد نسبت به آن دوران تغییر مربی داشته‌اند و عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی روی نیمکت این دو تیم مدعی فوتبال ایران قرار گرفته‌اند.

در بازی امروز مهدی ترابی زننده گل سرخپوشان در بازی دو سال قبل، به عنوان گلساز ظاهر شد و به ترتیب رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر سه گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند. این بار فولاد بود که از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

خلاصه بازی را اینجا ببینید

شکست ناپذیری فولاد در یک فصل و نیم سبب شد تا این تیم یک بار به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی سهمیه بگیرد و بار دیگر در بین تیمهای بالانشین جدول خودنمایی کند. این طلسم روحیه بخش حالا از بین رفته و ویسی با از دست دادن این رکورد، باید تیمش را بازیابی کند.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پرسپولیس باز قهرمان لیگه
    0

    نکونام با تعصب و مربی خوبیست

  • حمید رضا
    0

    چرا در بازیهای خارجی و بین الملی و مخصوصا کشوزهای عربی این تیم ها کیس بوکس میشوند و ابروی کشور و ملت و تیم شان را می برند به نظر من این ها ملاک نیست ملاک بازی های خارجی هست که همه تیم های ایرانی بازنده اند و کیس بوکس داخلی مهم نیست

  • سید
    0

    امیدوارم داور با شرافت این دیدار راحت خوابش ببره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها