محمود خوردبین: پرسپولیس، الهلال را شکست می دهد

چهره قدیمی و دوست داشتنی پرسپولیس از پیروزی سرخ پوشان در دیدار با الهلال مطمئن به نظر می رسد.

محمود خوردبین: پرسپولیس، الهلال را شکست می دهد

محمود خوردبین، سرپرست قدیمی و دوست داشتنی پرسپولیس در گفتگویی در مورد وضعیت این روزهای تیم ملی گفت:

این را نه تنها من بلکه همه تایید می کنند که تیم ملی ایران یکی از قوی ترین و بهترین تیم‌های سال‌های اخیر فوتبال ماست. بازیکنان به بهترین شرایط بدنی و خودباوری لازم رسیده اند. فرقی هم نمی کند بازیکنان فیکس باشند یا حتی یک دقیقه بازی کنند چون به این باور رسیده اند این پیراهن مهم تر از شرایط خودشان است. ضمن این که فراموش نکنیم سطح کیفیت بازیکنان اصلی و ذخیره تفاوت چندانی ندارد و همه بازیکنان در یک سطح هستند.
خوردبین در مورد بازی با امارات ادامه داد:

تیم ما از نظر فنی بسیار بالاتر از فوتبال امارات است. شاید آن ها در مقطع هایی توانسته باشند مقابل تیم ما قد علم کنند اما این یک واقعیت تاریخی است که فوتبال امارات چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی مقابل فوتبال ما حرفی برای گفتن ندارد. در مجموع با این پیشینه و همین طور بازی خوبی که ارائه دادیم دیدید که تیم ما مقابل امارات برد دلچسبی به دست آورد و 3 امتیاز حساس را کسب کردیم. آن هم در شرایطی که VAR به ما کمک زیادی کرد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازی حساس امروز مقابل کره جنوبی هم گفت:

به هرحال شرایط کره با امارات از زمین تا آسمان متفاوت است. چه از نظر ساختاری و چه از نظر کیفیت فنی دو تیم. کره‌ جنوبی جزو تیم‌های خوب آسیاست و از قدیم با ما رقابت شدیدی داشته است. همه این مسائل دست به دست هم می دهد تا بازی حساسی در پیش داشته باشیم. اما اگر از من می پرسید با توجه به عملکرد تیم ملی و شناختی که از بازیکنان دارم، به نظرم کره‌جنوبی در این مقطع نمی تواند برای ما مشکل ساز شود و با وجود این که بازیکنان بزرگی در ترکیب تیمش دارد اما امشب مقابل تیم ملی پرقدرت ما حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.
خوردبین درباره وضعیت پرسپولیس و بازی حساسی که مقابل الهلال دارد نیز تاکید کرد:

الهلال به هرحال یکی از بزرگ ترین و موفق ترین تیم های آسیا در رده باشگاهی است. این تیم بارها و بارها قهرمان آسیا شده و همواره تیم بزرگ و قابل احترامی بوده است. از این رو من فکر می کنم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. به خصوص این که ما باید در ریاض مقابل این تیم بازی کنیم.
خوردبین در ادامه و در مورد این که پرسپولیس می تواند الهلال را ببرد یا نه به طرفداری گفت:

من فکر می کنم و بسیار امیدوارم پرسپولیس الهلال را شکست دهد، هرچند همان طور که گفتم به هر حال الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است. اما با توجه به نوع فوتبال پرسپولیس و شناختم از بازیکنان، الهلال را شکست خواهیم داد. پرسپولیس یک جام در ویترین افتخاراتش کم دارد و من شدیدا اعتقاد دارم این فصل پرسپولیس تمام پتانسیل های لازم برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد. هم کادرفنی باهوش و فوتبال بلد و هم حضور بازیکنان توانمند در تمام مناطق زمین باعث شده دست یحیی حسابی باز باشد. تمام آرزوی من و پرسپولیسی ها پیروزی مقابل الهلال و در ادامه قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان است.

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پیشگو
    0

    پیش بینیت در مورد کره غلط از اب در امد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها