عضلات رونالدو مسخره شد!/عکس

کشتی گیر مشهور ایرلندی عضلات ابرستاره منچستر یونایتد را تمسخر کرد.

عضلات رونالدو مسخره شد!/عکس

شیمس کشتی گیر مشهور ایرلندی در مسابقات کشتی کج (WWE) کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد را تمسخر کرد.

شیمس در مصاحبه خود گفت: رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ نیست. بدون شک او بازیکنی در طراز جهانی است و یکی از بهترین بازیکنان یک دهه گذشته جهان است؛ ته تمام تاریخ.

وی افزود: او حتی وقتی از روی نقطه پنالتی گل می زند، به دنبال دوربین است تا عضلاتش را به نمایش بگذارد. البته به این اقدامش انتقادی ندارم چون خیلی خوب می داند چه کار می کند.

کشتی گیر ایرلندی درباره آمادگی جسمانی رونالدو گفت: او ۵ ثانیه هم نمی تواند در رینگ دوام بیاورد. رونالدو بازیکن ضعیفی است و عضلاتش نرم است و حتی در برابر باد هم نمی تواند مقاومت کند. عضلات رونالدو نمایشی است و قدرتی ندارد.

عضلات رونالدو مسخره شد!/عکس

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ali
    0

    دیگه کل دنیا میدونن که در مسابقات کشتی کچ فقط نمایش ضربات هست و اکثر کسانی هم که در این رشته فعالیت میکنند اصلا کشتی گیر نبوده و نیستند و فقط بدلیل ظاهر و عضلاتشان و پول خوبی که میگیرند در این رشته آمده اند که در هیچ ارگان و سازمانی هم مورد تائید نیستند

  • اس
    0

    یکی به این پری دریایی بگه آخه رینگی که تو ازش حرف میزنی رینگ کشتی کج نمایشی و بازیگری که شما هم بازیگرای بدل کار خوبی هستید انقدر هم به بدن شامپو بدن لطیفه و کرم روشن کننده نزن خیلی سفییییدییییی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها