منصوریان: می‌دانستم شرایط صنعت نفت خوب نیست/ به هیچ تیمی کمک نمی‌کنیم!

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند بهترین نتیجه را در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

منصوریان: می‌دانستم شرایط صنعت نفت خوب نیست/ به هیچ تیمی کمک نمی‌کنیم!

علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در دیداری دوستانه اظهار کرد: بازی خوبی بود. اکثر بازی‌هایی که با مس رفسنجان داریم، می‌توانیم عیار خود را پیدا کنیم چون این بازی‌ها از کیفیت خوبی برخودار هستند. وقتی تیم می‌بازد، عیب‌ها مشخص می‌شود. ما دیر شروع کردیم و تیم دیر بسته شد و این اولین بازی دوستانه ما بود. زمین کیفیت خوبی نداشت. بضاعت مالی ما کم است اما بضاعت فوتبالی ما بالا است. من از بازیکنان راضی بودم چون باید در فشار خوبی قرار می‌گرفتند.

او ادامه داد: ما باید کارهای خود را فشرده جلو ببریم. ما با تیم هوادار هم بازی داریم و در ادامه چند بازی دیگر خواهیم داشت تا خود را برای لیگ برتر آماده کنیم. من فکر می‌کنم روند ما، طوری پیش برود که در ۳ بازی اول لیگ، عملکرد خوبی داشته باشیم و پس از آن تعطیلاتی میان بازی‌ها است که می‌تواند آمادگی ما را بیشتر کند.

منصوریان درباره تقابل تیمش با ذوب‌آهن و تراکتور در هفته‌های اول لیگ که پیش از این سرمربی این تیم‌ها بوده است، خاطرشان کرد: بالاخره شما در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوی و الان فرقی نمی‌کند چه تیمی روبروی ما قرار می‌گیرد. سعی می‌کنیم ما تیم خود را برای این مسابقات آماده کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره اینکه گفته می‌شود تقابل تیمش با تیمهایی که استقلال در هفته بعد با آنها بازی می کند، به نوعی کمک به تیم استقلال است، تاکید کرد: ما به تیمی کمک نمی‌کنیم، ما تنها به تیم خودمان کمک می‌کنیم. ما برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم. با اینکه استقلال من را به فوتبال معرفی کرده است اما تمرکز من تنها روی صنعت نفت آبادان است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف‌گذاری صنعت نفت آبادان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هدف‌گذاری ما بر حسب موقعیت مالی، خیلی هدف‌گذاری بالایی نیست اما بر حسب توقعی که هواداران از ما دارند، حداقلش این است که یک رتبه بالاتر از رتبه سال پیش را به دست بیاوریم. البته این مساله باز هم بستگی به شرایط دارد. هواداران صنعت نفت در هر شرایطی دوست دارند تیم‌شان در کیفیت خوبی باشد و فوتبال خوبی ارائه دهد.

منصوریان افزود: شروع کار من با یک سری تغییرات بود و نمی‌خواهم در حوزه‌های دیگر دخالت داشته باشم. من می‌دانستم شرایط صنعت نفت خیلی خوبی نیست. مدیران باشگاه هم دارند تلاش می‌کنند منابع لازم را فراهم کنند. ما تمرکز را روی تیم می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در پایان در خصوص وضعیت تیمش در نقل و انتقالات گفت: در حال حاضر لیست بزرگسالان ما باز است و لیست امیدها و زیر ۲۳ سال ما کامل است. اگر باشگاه با چند بازیکن فصل گذشته ما به توافق برسد، می‌توانیم تیم خود را کامل‌تر کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها