محصول کومان؛ بدترین بارسلونای ممکن!

بارسلونا در هفته های اخیر در حال سپری کردن بدترین دوران سال های اخیر خود است.

محصول کومان؛ بدترین بارسلونای ممکن!

گرچه هواداران بارسلونا سال هاست می دانند جدایی لیونل مسی صدمات جبران ناپذیری به این تیم می زند، اما شابد کمتر کسی تصور می کرد اوضاع در فصل جدید برای بلوکرانا اینگونه دشوار پیش برود. بارسلونا دیشب در خانه اتلتیکومادرید برابر این تیم به میدان رفته و شاید خوش شانس بود که تنها دو بار دروازه اش باز شد. در واقع اگر بی دقتی مهاجمان روخی بلانکوس نبود، شاید بارسلونا باید با شکست سنگین تری پایتخت اسپانیا را به مقصد خانه ترک می کرد.

آمار و ارقام نشان می دهد تیم رونالد کومان در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. بارسلونا دیشب تنها یک ضربه در چارچوب داشت که آن هم در نیمه دوم توسط فیلیپ کوتینیو نواخته شد و یان اوبلاک به خوبی در مقابل این موقعیت تک به تک واکنش نشان داد. اما بارسلونا در دیدار مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان نیز هیچ ضربه ای به داخل چارچوب نداشت و این یعی 180 دقیقه فقط یک موقعیت گل.

همچنین باوگرانا این فصل 9 بار به میدان رفته و در چهار دیدار حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده که این کارنامه بیانگر شرایط دشوار تیم رونالد کومان در هفته های ابتدایی فصل است. بارسلونا در لیگ قهرمانان در دو بازی اول خود حتی یک امتیاز هم نگرفته و در لالیگا نیز نشان داده مدعی اول قهرمانی نیست. در واقع با این این آمار و ارقام بسیار بعید است سرمربی هلندی تا پایان فصل قادر به حفظ جایگاه خود در رختکن بلوگرانا باشد.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها