کومان: بارسلونا آن تیم ۸ سال پیش نیست/ شروع بد اوضاع را برای‌مان سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که هواداران این تیم نباید انتظار بازی تیکی‌تاکا را از تیم فعلی‌شان داشته باشند.

کومان: بارسلونا آن تیم ۸ سال پیش نیست/ شروع بد اوضاع را برای‌مان سخت کرد

رونالد کومان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته پنجم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه نوکمپ با گل دقیقه 90 رونالد آرائوخو از شکست مقابل گرانادا گریخت و با تساوی یک - یک به کار خود پایان داد، پس از این بازی در پاسخ به پرسشی درباره چیدمان ترکیب و شیوه بازی تیمش گفت: به ترکیب ما نگاه کنید. ما کاری که می‌توانستیم را کردیم. ما بازیکنان دوران تیکی‌تاکا را دیگر در اختیار نداریم و حالا باید با سبک خاص خودمان بازی کنیم.

وی افزود: به نظرم عالی کار کردیم و اگر بازی کمی بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم به پیروزی برسیم. ما بازی را در نیمه اول با سیستم 3-3-4 آغاز کردیم، سپس باید با توجه به داشته‌هایم روی نیمکت در تیم تغییراتی ایجاد می‌کردم. بارسلونا آن بارسلونای هشت سال پیش نیست و حقیقت ماجرا این است.

سرمربی بارسلونا همچنین با اشاره به بازی دفاعی گرانادا پس از به ثمر رساندن گل زودهنگام‌شان در دقیقه 2 بازی، اظهار داشت: فضایی در اختیار ما نبود و آنها با بازیکنان زیادی دفاع می‌کردند. در نهایت موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما این هم بد است چون دو امتیاز از دست دادیم.

کومان ادامه داد: شما نمی‌توانید از تساوی مقابل گرانادا راضی و خوشحال باشید. ما جنگیدیم و در نیمه دوم عالی کار کردیم، اما بازیکنان گرانادا از همان دقیقه 2 بازی شروع به تلف کردن وقت کردند و چنین رویکردی باید تغییر کند. به هر حال شروع بد، اوضاع را برای‌مان سخت کرد. ما بازی را قدرتمند آغاز نکردیم و مقصر این وضعیت خودمان هستیم.

سرمربی هلندی بارسلونا که تیمش پس از شکست 3 - صفر خانگی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، حالا در یک دیدار خانگی نه‌چندان سخت از کسب پیروزی بازماند، در مواجهه با پرسشی درباره آینده حرفه‌ای‌اش و احتمال اخراج شدنش با ثبت چنین نتایجی گفت: دیگر درباره آینده حرفه‌ای‌ام صحبت نخواهم کرد!

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها