خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم لیگ قهرمانان است/ حریفی سرسخت برای النصر خواهیم بود

مربی تیم فوتبال تراکتور ایران مدعی شد این تیم پرهوادارترین تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست.

خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم لیگ قهرمانان است/ حریفی سرسخت برای النصر خواهیم بود

حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم تراکتور با احترام به تیم‌های دیگر، پرطرفدارترین تیم مسابقات است و هواداران تیم ما پرشورترین هواداران هستند. جای هواداران ما خالی است و دل‌مان برای آنها تنگ شده است. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم آنها را در کنار خودمان داشته باشیم. تیم تراکتور با این هواداران بااحترام است و امیدوارم شرایط تغییر کند تا تیم‌ها هواداران خود را در کنارشان داشته باشند.

وی ادامه داد: برای بازی با النصر تقریباً شرایط‌مان خوب است. تمرینات خوبی انجام دادیم و کاملاً با روش بازی این تیم آشنایی داریم. النصر تیم خوبی دارد و البته بازیکنانی پرهزینه. ما هم بازیکنان جوانی داریم و با اضافه شدن مجدد آقای کریمی به رأس کادر فنی شرایط بهتری داریم و از نظر روحی هم شرایط‌مان خوب است. از نظر فنی نیز آنالیز خوبی از تیم حریف داشته و بازیکنان را کاملاً آماده کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب انجام دهیم. ما آماده هستیم و با غیرتی که بازیکنان دارند، امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از طرف تیم‌مان باشیم. تیم النصر قبلاً در گروه فولاد بود. بازی‌های آنها آنالیز شده است و بازیکنان ما آماده هستند تا بازی خوبی انجام دهیم. آقای کریمی که سرمربی تیم ماست سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

خطیبی تأکید کرد: امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند را ببینیم. فردا حریفی سرسخت برای النصر خواهیم بود. دوست داشتیم در کنار هواداران‌مان باشیم و متأسفیم که این اتفاق رخ نداده است، اما می‌دانیم که فردا آنها را کنار خودمان حس می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه شنیده شده بود باشگاه تراکتور به دلیل برخی مشکلات قصد انصراف از این مسابقات را داشت و گویا مشکلات مالی هم در این تیم وجود دارد در شرایطی که النصر تیم خوبی دارد، گفت: شرایط تیم ما طوری بود که نسبت به دور قبلی مسابقات هفت هشت بازیکن از تیم‌مان جدا شده بودند. به علت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و مجبور شدیم از بازیکنان امید برای این مسابقات استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد: انصرافی در کار نبوده است و با توجه به شرایط تیم‌مان درخواست داشتیم به علت بسته بودن پنجره‌مان، این بازی به تعویق بیفتد که مورد موافقت قرار نگرفت و ما با بازیکنان جوان برای النصر حاضر شدیم. به بازیکنان جوان‌مان ایمان داریم و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند. البته دو بازیکن ما مصدوم شدند و سه نفر هم به علت کرونا نتوانستند ما را همراهی کنند.

خطیبی درباره اینکه آماده‌سازی تراکتور برای این مسابقه چطور بوده است و آیا آنالیز خوبی از النصر داشته‌اند یا نه، اظهار داشت: النصر تیمی قابل احترام است، بازیکنان بزرگی دارد و با هزینه بالایی به این مسابقات آمده، اما ما تمرینات خوب و منظمی در این دو سه هفته اخیر داشتیم. گروه آنالیز ما هم از بازی‌های النصر آنالیز خوبی داشته است، نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم و بازی سختی داریم. با این حال ما بازیکنان خوبی داریم که فردا می‌توانند به ما کمک کنند. یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا را داریم که به تیم ملی هم دعوت شده بود. دو سه بازیکن باتجربه هم داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. از نظر روحی با بازیکنان صحبت کردیم و امیدوارم فردا خدا هم کمک کند تا سربلند از زمین خارج شویم.

وی درباره اینکه تیم‌های ایرانی سال‌هاست در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی نرسیده‌اند و آخرین تیمی هم که از ایران به فینال رسید پرسپولیس بود که موفق به قهرمانی نشد و ایراد اصلی از تیم‌هاست یا بازیکنان، گفت: فوتبال ایران در رنکینگ اول آسیاست، اما فوتبال ما در باشگاهی نقاط ضعفی داریم که آنهم به مسائل مدیریتی باز می‌گردد که اکثر بازیکنان داخلی هستند و بازیکنان تیم ملی ما هم اکثراً لژیونر هستند و در خارج از ایران بازی می‌کنند. باشگاه‌ها هم به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند بازیکن خوب و باکیفیت از خارج از کشور بیاورند، در حالی که رقبا بازیکنان خوبی از خارج می‌گیرند و هزینه می‌کنند. تیم‌های ایرانی اکثراً بازیکنان داخلی دارند.

مربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: فکر می‌کنم مسئولان کشور باید به این مسئله ورود کنند تا از تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند، حمایت بیشتری شود. با این حال باز هم تیم‌های ایرانی همیشه جزو چهار پنج تیم نهایی هستند. سال گذشته هم پرسپولیس تا فینال رفت و امیدوارم تیم‌های ما باز هم بتوانند موفق باشند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چی؟ پر هوادار ترین تیم لیگ قهرمانان؟ پرسپولیس با حداقل 40 میلیون هوادار فقط در داخل ایران چنین ادعایی نداره . مگر اینکه تراکتوریها که پرچم ژاپن و عربستان سعودی را با خود به ورزشگاه میاورند در این دو کشور هوادار داشته باشند که این اسمش وطن فروشی است یا هواداری؟

  • سامی
    0

    مرغ پخته خنده اش میگیره پر هوادارترین ؟جان

  • دنا
    0

    پرهوادارترین ....اصلا شما تا حالا هوادار دیدین با چه مبنایی ومنطقی این حرف را میزنید ..همه که مثل شما نیستند پس لطف کنید به شعور خودتون توهین نکنید ..دوما این که میگن یه مشت بیسواد راست گفتن برو توی سایت فیفا زیباترین لوگوی تیمهای جهان وپرطرفدارترین تیمهای جهان را سرچ کن تا افتخار کنی که توی کشوری هستی که پرسپولیس جزءده تیم اول دنیاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها