تهدید گروه‌های فمنیستی برای اولین بازی رونالدو در منچستریونایتد/ پلیس در حالت آماده‌ باش!

چند گروه فمنیستی ممکن است اولین بازی کریستیانو رونالدو در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد را تحت‌الشعاع قرار دهند.

تهدید گروه‌های فمنیستی برای اولین بازی رونالدو در منچستریونایتد/ پلیس در حالت آماده‌ باش!

گروه‌‌های فمنیستی یا به اصطلاح حامیان حقوق زنان قصد دارند همزمان با اولین بازی منچستریونایتد پس از جذب دوباره کریستیانو رونالدو، اعتراض خود را نسبت به تبرئه شدن این ستاره پرتغالی از اتهام تجاوز به یک شهروند آمریکایی نشان دهند.

رونالدو چند سال پیش متهم شد که پس از پایان حضورش در منچستریونایتد و قبل از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009، حین سپری کردن تعطیلات تابستانی در شهر لاس‌وگاس آمریکا در هتل محل اقامتش به یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا تجاوز کرده و برای جلوگیری از شکایت وی به پلیس، حق‌السکوتی نزدیک به 350 هزار دلار داده است.

مایورگا چندین سال بعد از آن ماجرا با مشورت با وکیل خود به این نتیجه رسید که حق‌السکوتی که از رونالدو گرفته نسبت به ضربه‌ای که به او وارد شده ناچیز بوده و به همین دلیل پرونده‌ای را علیه ستاره منچستریونایتد به جریان انداخت که البته تا به امروز به نتیجه نرسیده است و برخی منابع خبری از تبرئه شدن کاپیتان 36 ساله تیم ملی پرتغال خبر دادند. با این حال تلاش‌های مایورگا برای به دردسر انداختن رونالدو با تقاضای غرامت 56 میلیون یورویی (حقوق دو سال رونالدو) ادامه دارد و در این میان گروه‌های فمنیستی هم قصد دارند به او کمک کنند.

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و نیوکاسل امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها