فرهاد مجیدی:

مربی بهتر از من آوردند از استقلال می‌روم/ «قلبم» از من جدا شد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشار به فصل نقل و انتقالات و بازیکنانی جذب این تیم شده‌اند، به جدایی مهدی قایدی از جمع آبی پوشان اشاره کرد و گفت: مهدی قلبم بود که از من جدا شد.

مربی بهتر از من آوردند از استقلال می‌روم/ «قلبم» از من جدا شد!

فرهاد مجیدی پس از انجام تمرین عصر سه شنبه آبی پوشان در گفتگو با خبرنگاران به فصل نقل و انتقالات و همراهی مدیریت باشگاه با وی اشاره کرد و گفت: از مدیریت باشگاه به ویژه آقایان مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید استقلال شامل زبیر نیک نفس، حسین زاده و ۴ بازیکن دیگر که به توافق نهایی رسیدیم با حضور در باشگاه قراردادشان را امضا کردند.

واکنش به احتمال حضور سرمربی جدید

فرهاد مجیدی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی استقلال و آمدن یک سرمربی جدید نیز گفت: هر وقت باشگاه به این تشخیص رسید که مربی بهتر از من هست می تواند او را به استقلال بیارود و من خواهم رفت.

دلیل جدایی زرینچه را نمی دانم

مجیدی در خصوص انتخاب جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم استقلال و سپس جدایی او و اینکه گفته شد مجیدی حاضر نیست بدون فرزاد مجیدی به فعالیتش در این باشگاه ادامه بدهد، گفت: من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود. ملکیان با من صحبت کرد و گفت می‌خواهند زرینچه را به‌ عنوان سرپرست تیم معرفی کنند. من از این موضوع استقبال کردم و او را در باشگاه دیدم، اما نمی‌دانم چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه چنین تصمیمی (تصمیم به جدایی) گرفت.

قاسمی نژاد در لیست استقلال نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب مهاجم تیم شهرخودرو مشهد و صبحت هایی که در این مورد صورت گرفته است گفت: امین قاسمی نژاد در لیست من نیست.

قلبم از من جدا شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی مهدی قایدی از این تیم نیز گفت: واقعیت این است که هیچ مربی نمی‌خواهد بهترین بازیکنش را از دست بدهد. مهدی برای من نه تنها بهترین بازیکنم بود که از نظر اخلاقی هم بهترین بود. او قلب من بود و قلبم از من جدا شد. در ماجرای قایدی نمی‌خواستم خودخواه باشم او بازیکن جوانی است و پیشنهاد خارجی داشت. در دوبی با او صحبت کردم دیدم دوست دارد در الاهلی امارات بازی کند مخالفتی با او نکردم زیرا نمی‌خواستم خودخواه باشم و بگویم حتماً باید در استقلال بماند. مهدی بازیکن تأثیرگذارم بود. او بهترین وینگر ایران است و مثل او را نداریم.

استقلال سود مالی برد

سرمربی آبی ها در مورد سود مالی که استقلال از این انتقال برد نیز گفت: این انتقال از نظر مالی هم برای استقلال خوب بود و یکسری بدهی‌ها را از این طریق پرداخت می‌کنیم. من هم در الاهلی امارات بازی کرده‌ام با این تیم قهرمان لیگ امارات شدم و آدم‌هایی که در این باشگاه حضور دارند بهترین‌ها هستند. مطمئن باشید مهدی قلب و روحش با استقلال است و او را از تیم جدا نمی‌دانم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها