عبور پرسپولیس از طوفان با دو تلفات/ «پس لرزه»ها به حداقل رسید

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی دو بازیکن اصلی خود موفق به تمدید قرارداد با سایر بازیکنان آزاد شد تا از بحرانی که پیش‌بینی می‌شد گرفتار آن شود با کمترین تلفات عبور کند.

عبور پرسپولیس از طوفان با دو تلفات/ «پس لرزه»ها به حداقل رسید

باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با دغدغه اتمام قرارداد ۶ بازیکن خود روبرو شد.

احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا با پایان یافتن بیستمین دوره این مسابقات بازیکن آزاد شدند تا از بین آنها کنعانی زادگان به لیگ ستارگان قطر و نورالهی راهی لیگ امارات شود.

جدایی این دو بازیکن باعث طوفان هواداران در فضای مجازی و انتقاد آنها از عملکرد جعفر سمیعی در قامت مدیرعاملی پرسپولیس شد اما او که نشان داده است در آرامش کارش را دنبال می‌کند مذاکره با سایر بازیکنان را برای تمدید قرارداد ادامه داد تا بتواند وحید امیری را با تمدید سه ساله قراردادش پرسپولیس نگه دارد.

حفظ این بازیکن تأثیرگذار سرخ‌ها باعث شد تا آرامش به جمع سرخ‌ها بازگردد و هواداران نیز فرصت بیشتری به سمیعی برای ادامه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستان دهند.

پیگیری‌های ، نشان می‌دهد مهدی شیری که خواسته سنگین مالی از پرسپولیسی‌ها داشت از موضع خود عقب نشینی کرد تا ظهر امروز را برای تمدید قرارداد با باشگاه انتخاب کند.

همچنین کمال کامیابی نیا نیز قرار است تا دوشنبه در ساختمان باشگاه حاضر شده و یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان باقی بماند.

امید عالیشاه نیز که مذاکره برای تمدید قرارداد خود را آغاز کرده است اواسط هفته را برای توافق نهایی انتخاب کرده تا خیال هواداران این تیم را در فاصله سه هفته مانده به بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راحت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۳ شهریورماه سال جاری با استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بازی می‌کند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها