بی‌تفاوتی نگران‌کننده هواداران بارسلونا نسبت به این تیم پس از جدایی مسی

به نظر می‌رسد که جدایی لیونل مسی از بارسلونا تأثیر بسیار بدی بر تمایل هواداران این تیم برای حمایت از آبی‌و‌اناری‌ها گذاشته است.

بی‌تفاوتی نگران‌کننده هواداران بارسلونا نسبت به این تیم پس از جدایی مسی

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه بارسلونا در پی از دست دادن لیونل مسی، حالا با مشکلی جدید مواجه است؛ «بی‌میلی هواداران برای حضور در ورزشگاه».

هواداران بارسلونا با نشان دادن بی‌میلی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی این تیم سعی در فرستادن پیامی واضح به مدیران باشگاه داشته‌اند؛ اینکه آنها مدیران تیم را مسبب جدایی مسی از آبی‌و‌اناری‌ها می‌دانند.

به گزارش آ اس، در حالی که ‌بارسلونا اجازه دارد برای فصل جدید به اندازه 29 هزار و 803 نفر از ظرفیت 83 هزار نفری ورزشگاه نوکمپ بلیت بفروشد، باشگاه برای اولین بازی‌اش در فصل جدید لالیگا که دوشنبه هفته آینده برابر رئال سوسیه‌داد است، تنها 15 هزار و 820 بلیت فروخته است. این در حالی است که طی 17 ماه گذشته حتی یک هوادار هم اجازه ورود به ورزشگاه‌ را برای تماشای بازی‌های بارسا نداشت.

تصور می‌شد درخواست برای خرید بلیت اولین بازی خانگی فصل کاتالان‌ها آنقدر زیاد باشد که باشگاه اقدام به قرعه‌کشی کند، اما کار به قرعه‌کشی نرسیده است، چون نزدیک به نصف حدمجاز حضور تماشاگر در ورزشگاه اقدام به خرید بلیت کرده‌اند که این موضوع می‌تواند برای مدیران باشگاه زنگ خطری جدی باشد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها