دو غول فوتبال بلژیک، به دنبال مهاجم استقلالی

دو باشگاه اندرلخت و کلاب بروژ بلژیک خواهان جذب اللهیار صیادمنش مهاجم ایران شده اند؛ در حالی که معادلات ترانسفر این بازیکن کمی پیچیده شده است.

دو غول فوتبال بلژیک، به دنبال مهاجم استقلالی

در میان لژیونرهای فوتبال ایران اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و آینده دار کشورمان نسبت به سایر بازیکنان شرایط پیچیده‌تری دارد. صیادمنش از استقلال راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد اما فصل گذشته به صورت قرضی راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شد.

قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به پایان می‌رسد و فنرباغچه مجدداً باید برای این مهاجم ایرانی خود تصمیم گیری کند.

این در حالی است که صیادمنش پیشنهاداتی از سایر تیم‌های اروپایی دارد و این قرارداد قرضی وضعیت ترانسفر او را پیچیده‌تر کرده است.

«یاگیز صابونچی اوغلو» خبرنگار و مجری ورزشی ترکیه اعلام کرد صیادمنش در حال حاضر مورد توجه دو باشگاه اندرلخت و کلاب بروژ بلژیک قرار گرفته است.

به گفته وی، ابتدا باشگاه‌های شاختار دونتسک و دیناموکیف اوکراین پیگیر وضعیت صیادمنش بودند، سپس باشگاه کلاب بروژ وارد ماجرای جذب این بازیکن شده و اخیراً هم باشگاه اندرلخت به جمع مشتریان صیادمنش اضافه شده است.

این خبرنگار ترکیه‌ای اعلام کرد باشگاه زوریا تا ماه ژانویه می‌تواند برای ترانسفر صیادمنش اقدام کند. البته این باشگاه پیشنهادات بالاتر از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو را بررسی می‌کند چرا که طبق قرارداد زوریا با فنرباغچه، در صورتی که صیادمنش از طریق تیم اوکراینی به باشگاه دیگری ترانسفر شود، سهم فنرباغچه ۳.۵ میلیون یورو خواهد بود.

به این ترتیب زوریا مجبور است برای درآمدزایی، به پیشنهاداتی برای فروش صیادمنش فکر کند که بیش از ۳.۵ میلیون یورو باشد و این مسئله روند ترانسفر مهاجم ایران را با مشکل مواجه کرده است.

صیادمنش چند هفته پیش درباره آینده اش تاکید کرده بود که دوست دارد تا پایان فصل در زوریا بماند چرا که در این تیم احساس خوبی دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها