ملی‌پوش سابق عراق:

با نام بزرگ ادووکات نمی‌توان به جام جهانی رسید/ برتری با ایران و کره جنوبی است

ستاره سابق تیم ملی عراق معتقد است نام بزرگ دیک ادووکات هلندی برای صعود این تیم به جام جهانی کافی نیست.

با نام بزرگ ادووکات نمی‌توان به جام جهانی رسید/ برتری با ایران و کره جنوبی است

جمال علی که یکی از اعضای تیم ملی عراق در جام جهانی 1986 بوده است، اظهار داشت: ادووکات شاید بهترین نامی بود که می‌شد برای هدایت تیم ملی انتخاب شود. یک مربی با کارنامه درخشان و افتخارات قابل توجه. با این وجود باید بدون تعارف بگوییم که نام بزرگ یک مربی بین‌المللی تیمی را به جام جهانی نمی‌رساند. صعود به جام جهانی مأموریتی است که با شرایط لازم تحقق خواهد یافت. مثل توجه به فوتبال پایه و پیشرفت مسابقات لیگ. مانند الگویی که در ژاپن، کره جنوبی و عربستان اجرا شد.

سرمربی فعلی باشگاه بغداد همچنین خاطر نشان کرد: گروه ما به طور کلی از دیگر گروه این مرحله آسان‌تر است و بدون تردید حضور ایران و کره جنوبی به آنها برتری می‌دهد که برای صدرنشینی و دوم شدن در این گروه تلاش کنند. رقابت بین سایر تیم‌ها برای جایگاه سوم گروه و رسیدن به پلی‌آف آسیاست.

هافبک سابق تیم ملی عراق در ادامه به رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال این کشور توصیه کرد در کار ادووکات دخالت نکنند و در این مورد گفت: او یک مربی بزرگ و باتجربه بین‌المللی است که باید با آرامش و آزادی کار خودش را انجام بدهد. ممکن است برخی از انتخاب‌ها و لیست او موردنظر دیگران نباشد، اما مسئله مهم این است که باید به این مربی اعتماد کنیم. من توصیه‌ای برای ادووکات ندارم، چرا که او یک مربی بزرگ و باتجربه است که در بزرگ‎ترین میادین بین‌المللی و اروپایی کار کرده و حالا مأموریت سختی را پذیرفته است. امیدوارم بعد از 36 سال ادووکات بتواند ما را به جام جهانی برساند و رؤیای فوتبال عراق را محقق کند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها