دانشگر: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد/ اگر جای مددی بودم می‌ رفتم

مدافع استقلال گفت: هیچ جوره نمی ‌شود با مددی صحبت کرد فردا هم اگر قهرمان جام حذفی شدیم، می‌ گوید در مدیریت من استقلال جام گرفت.

دانشگر: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد/ اگر جای مددی بودم می‌ رفتم

محمد دانشگر مدافع استقلال در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: متاسفانه تمرین به دلیل مشکلات تیم تعطیل شد. ما به خاطر هواداران آمدیم و داریم تمرین و بازی می‌کنیم. اکنون ما نگران آینده تیم هستیم، چون 45 روز دیگر با الهلال بازی داریم و قرارداد برخی بازیکنان هم 14 روز دیگر به پایان می‌رسد.

او درباره دریافتی بازیکنان در این فصل گفت: همه دریافتی کمی داشتیم و دو سوم تیم زیر چهل درصد است و این خیلی بد است. اگر با بازیکنان‌مان تمدید نکنند، اسم‌شان برای لیگ قهرمانان رد نمی‌شود. کسانی که در تیم زحمت می‌کشند از این تیم می‌روند. عبدیان و نامداری کسانی بودند که سال گذشته با بازیکنان تمدید کردند و اولین سالی بود که بازیکنان ما جایی نرفتند و در تیم ماندند اما نمی‌دانم چرا رفتند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد. او نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی ببرد و مددی رفته و در دادگاه از اسماعیلی شکایت کرده است. اگر جای مددی بودم می‌رفتم. بیاید صحبت کند و بگوید به چه دلیل مانده است. فردا هم ان‌شاءالله که قهرمان جام حذفی شدیم، می‌گوید در مدیریت من جام گرفتیم.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها