هواداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می‌دهند

با وجود ناکامی در یورو ۲۰۲۰، هواداران فرانسه دوست دارند دیدیه دشان همچنان هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده داشته باشد.

هواداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می‌دهند

مارکا نوشت: با حذف فرانسه از مسابقات قهرمانی اروپا برابر سوئیس همچنان انتقادها از دیدیه دشان در این کشور بالا است ولی به نظر نمی رسد او جایگاه خود را از دست بدهد.

یکی از نظرسنجی های انجام شده مربوط به مربی نشان داد که همچنان مردم فرانسه علاقه دارند تا این مربی هدایت تیم ملی کشورشان را بر عهده داشته باشد و زیدان سرمربی خروس‌ها نشود.

طبق رسانه های مختلف مانند لو پاریسین ۸۰ درصد از کاربران بعد از باخت فرانسه برابر سوئیس در ضربات پنالتی معتقد هستند دیدیه دشان باید همچنان به کار خود به عنوان سرمربی در تیم ملی فرانسه ادامه دهد.

لازم به ذکر است که دشان تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرارداد دارد. از ۱۱۷ بازی که دشان مسئولیت آن را بر عهده گرفت، وی ۷۶ پیروزی، ۲۲ بار تساوی و تنها ۱۹ باخت داشته است.

زیدان منتظر است؟
به گفته فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید زین الدین زیدان همیشه آرزوی مربیگری تیم ملی را داشته است. اگر دشان تصمیم به جدایی بگیرد در این صورت زیدان می تواند گزینه مناسبی باشد.
البته باید دانست که فدراسیون فوتبال فرانسه چه تصمیمی خواهد گرفت.نوئل لو گریت اظهار داشت که باید شرایط را بررسی کند زیرا اهداف یورو ۲۰۲۰ محقق نشده است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها