تماس لیورپول با کومان/ جدایی بزرگ اتفاق می افتد؟

بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه لیورپول است.

تماس لیورپول با کومان/ جدایی بزرگ اتفاق می افتد؟

کینگسلی کومان که شایعه جدایی‌اش از بایرن مونیخ مطرح است، مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ مدیران این باشگاه آلمانی با مدیر برنامه‌های بال فرانسوی باواریایی‌ها تماس گرفته‌اند و وضعیت او را در بازار نقل‌واتنقالات جویا شده‌‌اند.

پدر این بازیکن 25 ساله خواهان انتقال او به لیگ برتر انگلیس است، این در حالی است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد کومان هستند. بایرن با این حال روی این بال فرانسوی 43 میلیون پوند قیمت گذاشته است و این بدین معناست که لیورپول با فروش یک یا دو بازیکن می‌تواند بودجه لازم برای خرید او را تأمین کند.

کینگسلی کومان که قرارداد کنونی‌اش با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد، اخیراً مدیر برنامه‌هایش را عوض کرده تا شایعه احتمال جدایی وی از جمع باواریایی‌ها قوت بگیرد، این در حالی است که گفته می‌شود منچستریونایتد هم نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

اخیراً سایت آلمانی «fussballtransfers» گزارش داده بود که مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای حفظ این بال فرانسوی به او پیشنهاد دریافت دستمزد 12 میلیون یورو در سال داده‌اند که کومان آن را رد کرده و خواهان دریافت دستمزد سالیانه 17 میلیون یورو شده است.

کومان که در سال 2015 ابتدا با قراردادی قرضی از یوونتوس به بایرن پیوست و دو سال بعد قراردادش با این باشگاه قطعی شد به باواریایی‌ها برای کسب 16 جام مختلف از جمله شش‌گانه قهرمانی فصل گذشته کمک کرده است.

او تاکنون در 140 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و 32 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها