چهره اول جنجالی‌ترین دربی تهران را بشناسید

در جدال پرسپولیس و استقلال که سال ۷۳ برگزار شد رضا شاهرودی با تکل خشنی که زد زمینه‌ساز درگیری در این بازی شد.

چهره اول جنجالی‌ترین دربی تهران را بشناسید

دربی که در سال ۷۳ برگزار ‌شد قطعا یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای تاریخ پرسپولیس و استقلال است که با سوت داور به صورت نیمه‌تمام به پایان رسید. این مسابقه تا دقیقه ۸۰ با پیروزی پرسپولیس در جریان بود که با تکل خشن رضا شاهرودی بازی به جنجال کشیده شد و شاهرودی نیز با کارت قرمز ابهران از زمین مسابقه اخراج شد.

در این دیدار ابتدا صادق ورمزیار در دقیقه ۸۰ فاصله را کم کرد و شش دقیقه بعد ادموند اختر دروازه عابدزاده را باز کرد تا همه‌چیز برابر شود. در ادامه، مجتبی محرمی و قلعه‌نویی با یکدیگر درگیر شدند و تماشاگران دو تیم به زمین مسابقه ریختند تا داور سوت بازی را به نشانه نیمه‌تمام‌بودن به صدا دربیاورد.

کمیته انضباطی خیلی زود احکام این دیدار را اعلام کرد و رأی به برتری ۳ بر صفر استقلال در این دیدار داد. مجتبی محرمی سه سال، عابدزاده دو سال، فرشاد پیوس شش ماه، رضا شاهرودی یک سال و بهزاد داداش‌زاده شش ماه از پرسپولیس محروم شدند. همچنین از استقلال نیز محمود فکری، مسعود غفوری‌اصل، صادق ورمزیار و امیر قلعه‌نویی هرکدام شش ماه از حضور در مسابقه فوتبال محروم شدند.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    تکل خشن یک سال محرومیت!! تکل خشن نادری چقدر محرومیت؟ در کدامیک از آرا کمیته عنظباطی کیسه مقصر شناخته شده؟!! تفاوت تیم حکومت با تیم مردم در همین چیزاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها