پیروزی رئال مادرید بی‌فایده بود

اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد/ جشن قهرمانی و پرتاب سیمئونه به آسمان!

اتلتیکو مادرید با پیروزی که برابر وایادولید در هفته پایانی به دست آورد قهرمان لالیگا شد. این درحالی بود که رئال مادرید هم با وجود پیروزی نایب قهرمان شد.

اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد/ جشن قهرمانی و پرتاب سیمئونه به آسمان!

هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا با انجام ۷ دیدار به پایان رسید تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.

در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادریددر خانه وایادولید به میدان رفت.

اتلتیکو برای قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز داشت و توانست به آن دست پیدا کند. شاگردان سیمئونه با یک گل از حریف خود عقب افتاد و نیمه نخست را با شکست به رختکن رفت اما در نیمه دوم کورآ در دقیقه ۵۷ گل تساوی را به ثمر رساند و ۱۰ دقیقه بعد هم لوئیس سوارس به درخشش خود در تیم مادریدی ادامه اد و گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا مثل هفته قبل ناجی تیمش شود.

اتلتیکو مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۶ امتیازی شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس رئال مادرید در خانه از ویارئال پذیرایی کرد.

رئال در این بازی تا دقیقه ۸۷ با یک گل عقب بود اما با دو گلی که بنزما و مودریچ به ثمر رساندند به پیروزی دست پیدا کرد اما نتوانست قهرمان شود و با قرار گرفتن در رده دوم به کار خود پایان داد.

بارسلونا هم توانست با تک گلی که گریزمان به ثمر رساند ایبار را شکست دهد.

به این ترتیب تیم‌های اتلتیکو، رئال مادرید، بارسلونا و سویا به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند این درحالی است که تیم‌های اوئسکا، وایادولید و ایبار هم سقوط کردند.

اتلتیکو مادرید قهرمان رقابت های لالیگا شد و بدین ترتیب بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا توانست لیگ فوتبال اسپانیا را با صدرنشینی به پایان برساند. پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی اتلتیکو مادرید و وایادولید و قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا، بازیکنان این تیم بسیار خوشحال شدند و بدین ترتیب جشن قهرمانی را در زمین وایادولید برگزار کردند.

یکی از جالب ترین صحنه ها در بعد از قهرمان شدن اتلتیکو مادرید، مربوط به بالا و پایین انداختن دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم توسط بازیکنان است. ال چولو برای دومین بار به همراه اتلتیکو مادرید توانست قهرمان لالیگا شود و اکنون به نظر می رسد که کار بزرگی را انجام داده است. البته در این فصل، رئال مادرید و بارسلونا شرایط خوبی را نداشتند و نتوانستند آنطور که باید و شاید در لالیگا عمل کنند.

 سیمئونه

بازیکنان اتلتیکو مادرید همچنین پس از بازی و قهرمان شدن در لالیگا، در زمین مسابقه با هم عکس یادگاری گرفته و بدین ترتیب قهرمانی را جشن گرفتند.

 فوتبالی - عکس؛ جشن قهرمانی اتلتیکو مادرید و پرتاب سیمئونه به آسمان

از طرفی لوئیس سوارز هم که پس از پایان بازی در زمین اشک ریخته بود و با خانواده اش تماس گرفته بود. در رختکن با یکی دیگر از بازیکنان اتلتیکو مادرید که مارکوس یورنته بود عکس یادگاری گرفت و ابراز خوشحالی کردند.

 فوتبالی - عکس؛ جشن قهرمانی اتلتیکو مادرید و پرتاب سیمئونه به آسمان

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تبريك واقعا حقشون بود ، بارسلونا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها