اتفاقی جنجالی؛ تاج را در AFC دور زدند!

زیردستی های تاج و البته کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به طور کامل دور زدند.

اتفاقی جنجالی؛ تاج را در AFC دور زدند!

ظاهرا مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قدرتی ندارد و حضور او در جلسات مهم به نوعی فرمالیته است. رئیس سابق فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال آسیا هم به حساب می آید ولی همین کمیته به تازگی با دور زدن مهدی تاج به او ثابت کرده عملا قدرتی ندارد! ولی ماجرا از چه قرار است؟

برای انتخاب تیم های صعود کننده به جام جهانی روسیه، دو گزینه در کمیته فوتبال ساحلی مطرح می شود؛ ابتدا عملکرد تیم ها در آخرین مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 که تاج به قول خودش آن را رد می کند. دومین گزینه عملکرد تیم ها در مجموع سه مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015،2017 و 2019 بود. تاج در تماس با مسئولان فدراسیون ادعا می کند که به عنوان رئیس گزینه دوم را تثبیت کرده است. این در حالی است که وقتی تیم های صعود کننده معرفی می شود، دقیقا همان تیم هایی به جام جهانی می روند که طبق گزینه اول صعودشان قطعی بوده است؛ یعنی ژاپن، امارات و عمان! ظاهرا زیردستی های تاج و البته کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به طور کامل دور زدند و او حتی بعد از اعلام تیم های صعود کننده متوجه این موضوع نشده است!

امروز پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی هم در واکنش به دور زدن تاج گفت: «این ابهامی است که برای همه ما وجود دارد!»

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    تاج فقط در تبانی واختلاس با مربیان خارجی تبحر دارد.

  • سید
    0

    راستی مایورکا کجاست ایشون برای استراحت رفته بود اونجا میگن ویلا هم داره

  • کوروش
    0

    جناب تاج دورزدن جنابعالی توسط ای اف سی اتفاق تازه ای نیست فقط نکته قابل توجه این است که متولیان امروزش چرادربرابراین همه بی عرضگی فدراسیون فوتبال سکوت کرده اندوفقط علی کریمی صدای مردم شده و قربانی می شود.

  • علی
    0

    یعنی از تاج انتظار داشتی دور نخوره

  • اصفهاني
    0

    اصلاتاج چند كلاس سواد داره يا اصلا سواد داره ،خدا ميداند چه دستهايي اينها راسركارهاي مهم ميگذاره تا اينطور هم مال اين مملكت را بر باد بدهند هم آبرو را

  • علی ادیب
    0

    دیگه نمیشه چیزی گفت جز افسوس برای خودمان این مشتی نمونه خروار ،وای برا ما

  • سلامی
    0

    AFC اگر بگه حق دلالی و کمیسیون میدیدیم اونوقت خواهید دید که طرف چگونه استعدادهای نهفته خودشو رو میکنه.بنده خدا جایی که چیزی نماسه کاری نمیکنه.لعنت خدا به تمام مسئولین دزد و خائن به ملت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها