چرا بارسلونا می‌خواهد دمبله را ارزان بفروشد؟

باشگاه بارسلونا برای فروش مهاجم فرانسوی خود رقمی به مراتب کمتر از چیزی که برای خرید او پرداخت، می‌خواهد.

چرا بارسلونا می‌خواهد دمبله را ارزان بفروشد؟

نشریه اسپورت نوشت: با توجه به پیشرفتی که عثمان دمبله در ماه‌های اخیر داشته، ظاهراً باشگاه بارسلونا نسبت به حفظ او راغب است اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد که کاتالان‌ها کار آسانی برای حفظ بازیکن فرانسوی داشته باشند.

دمبله تنها یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل بارسایی‌ها باید تابستان امسال او را بفروشند، وگرنه ممکن است او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و این یک ضربه مالی بزرگ دیگر به آنها خواهد بود.

چیزی که مشخص است اینکه بازیکن سابق بوروسیا دورتموند که بارسلونا 135 میلیون یورو برای خرید او در سال 2017 پرداخت کرد، هنوز پاسخ پیشنهاد دو هفته پیش باشگاه را برای تمدید قرارداد نداده است. نمایندگان دمبله و بارسلونا با یکدیگر جلسه‌ای داشتند و در آن از مواضع یکدیگر مطلع شدند. موضع باشگاه بارسلونا ادامه حضور دمبله در نوکمپ است اما تعللی که در ارائه پاسخ از طرف مقابل صورت گرفته، بارسلونا را نسبت به وجود یک استراتژی حساب شده از سوی مدیران برنامه بازیکن فرانسه مشکوک کرده است. چیزی که بارسایی‌ها به آن شک دارند، این است که دمبله بخواهد در اقدامی مشابه به آنچه که نیمار و امباپه در پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌دهند تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که مایل است، ملحق شود. در این مدل جدایی یک بازیکن از یک تیم، بیشترین سود عاید خود او و مدیربرنامه‌هایش می‌شود، چرا که باشگاه مقصد به سبب نپرداختن هیچ رقمی برای خرید بازیکن، اغلب اوقات حاضر است حقوق مورد نظر او را بپردازد و مدیربرنامه بازیکن هم به سبب خوش خدمتی که به باشگاه مقصد می‌کند، پاداش هنگفتی می‌گیرد.

بارسلونا اما برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق حاضر است که دمبله را در پایان همین فصل با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو بفرشود که این رقم نسبت به پولی که خوسپ ماریا بارتومئو (رئیس پیشین باشگاه) در واکنشی شتاب‌زده به جدایی غیرمنتظره نیمار پرداخت ناچیز است.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها