۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

در این خبر قصد داریم چند نوع از کامبک‌های منچستر یونایتد مقابل تیم‌های مختلف در این فصل از لیگ برتر انگلیس را مورد بررسی قرار دهیم.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

تیم فوتبال منچستر یونایتد در این فصل از لیگ برتر انگلیس آمار نسبتا خوبی داشته است و تا کنون در رده دوم جدول قرار دارد.

شاگردان سولسشیر در غیر محتمل‌ترین موقعیت‌های این فصل، موفق به به دست آوردن پیروزی از آرواره‌های شکست شده اند. بازگشت برای یونایتدی‌ها یک عادت شده است. در حدی که آن‌ها گل اول بازی را دریافت می‌کنند و تا آخرین دقایق می‌جنگند تا نتیجه بازی را تغییر دهند.

منچستر یونایتد پس از دریافت اولین گل در لیگ برتر، بیش از هر تیم دیگری، در ۹۵ درصد بازی‌ها پیروز شده است.

منچستر یونایتد - برایتون

یونایتدی‌ها بعد از باخت برابر کریستال پالاس، دوست داشتند در بازی دوم مقابل برایتون پیروز شوند، اما در دقیقه ۴۰ گل اول را دریافت کردند و در دقیقه ۴۳ با گل به خودی بازیکن برایتون به نتیجه مساوی دست یافتند و در نیمه دوم در دقیقه ۵۵ شیاطین سرخ به گل دوم دست یافتند. در دقیقه ۵+۹۰ برایتونی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند، اما شاگردان سولسشیر در دقیقه ۱۰+۹۰ به گل پیروزی رسیدند.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

منچستر یونایتد - لیورپول

در یکی دیگر از دیدار‌های جام حذفی انگلستان، لک لک‌های آنفیلدی (لقب تیم لیورپول) میزبان شیاطین سرخ بودند. در این دیدار محمد صلاح در دقیقه ۱۸ تیمش را پیش انداخت، اما میسن گرینوود در دقیقه ۲۶ جواب گل اول لیورپول را داد. مارکوس رشفورد در دقیقه ۴۸ یونایتدی را پیش انداخت، اما پس از چند دقیقه پادشاه مصری (لقب محمد صلاح) بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۷۸ برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد با یک ضربه کاشته استثنایی دروازه لیورپولی‌ها را باز کرد تا تیم صعود کننده به مرحله بعد قرمز‌های اولدترافوردی باشند.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

منچستر یونایتد - ساوتهمپتون

در هفته دهم لیگ برتر انگلیس تیم ساوتهمپتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم منچستر یونایتد بود.

ساوتهمپتونی‌ها توانستند در دقایق ۲۳ و ۳۳ به گل برسند و با پیروزی به رختکن بروند، اما در نیمه دوم شیاطین سرخ توانستند در دقایق ۶۰ (برونو فرناندز) و ۷۴ (ادینسون کاوانی) بازی را به تساوی بکشند.

این دیدار تا دقیقه ۹۰ مساوی بود که مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ توانست در دقیقه ۹۰+۲ گل پیروزی منچستری‌ها را به ثمر برساند تا قرمز‌های اولدترافوردی با یک ۳ امتیاز شیرین آن جا را ترک کنند.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

منچستر یونایتد - وستهام

در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس تیم وستهام میزبان شیاطین سرخ بود که در دقیقه ۳۸ تیم وستهام به گل اول خودش دست یافت و وستهامی‌ها با پیروزی در نیمه اول به رختکن رفتند. در نیمه دوم منچستر یونایتدی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقایق ۶۵ (پوگبا)، ۶۸ (میسن گرینوود) و ۷۸ (مارکوس رشفورد) به گل دست یافتند و ۳ امتیاز مهم را کسب کردند.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

منچستر یونایتد - تاتنهام

در یکی از دیدار‌های هفته سی و یکم در لیگ برتر انگلیس تاتنهامی‌ها در ورزشگاه خانگی خود میزبان قرمز‌های اولدترافوردی بودند.

در این دیدار سون، بازیکن تاتنهام در دقیقه ۴۰ دروازه منچستر یونایتد را باز کرد تا با پیروزی زمین را ترک کنند، اما تاتنهامی‌ها نمی‌دانستند که یونایتدی‌ها در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی می‌کنند.

نیمه دوم آغاز شد و یونایتدی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقایق ۵۷ (فرد)، ۷۹ (ادینسون کاوانی) و ۶+۹۰ (میسن گرینوود) به گل دست یافتند و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند.

۵ کامبک باور نکردنی شیاطین سرخ/ تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها