دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از این فدراسیون برای برگزاری جلسه فوری با شیخ‌سلمان دعوت کرده است.

دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین

پس از پیگیری‌های مسئولان فدراسیون در خصوص میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ایران از تصمیم میزبانی به بحرین توسط دبیرکل AFC خبر داد و اعلام کرد که شیخ‌سلمان از این تصمیم اطلاعی نداشته است.

متن نامه به شرح زیر است؛

تاریخ: ۱۹ مارس ۲۰۲۱

به: آقای منصور قنبرزاده

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

موضوع: درخواست جلسه بسیار فوری

آقای عزیز،

بازگشت به نامه مورخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (به شماره ۹۹۵۳۶۹۶) خطاب به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد موضوع فوق، بدین‌وسیله خوش‌وقتم به اطلاع برسانم ریاست AFC از ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت نموده است در جلسه ۳ آوریل ۲۰۲۱ در منامه بحرین حضور به‌هم رساند.

این جلسه فرصتی را فراهم خواهد نمود تا AFC و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های فی‌مابین را تقویت نمایند. بخش اداری با FFIRI در تماس خواهد بود تا هماهنگی‌های لازم را برای این جلسه به عمل آورد.

ضمن تشکر از FFIRI برای ابراز تمایل جهت میزبانی دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۲۰۲۳ جام ملت‌های آسیا، به اطلاع می‌رساند که این تصمیم پس از بررسی‌های لازم و دقیق، فاکتوربندی بخش‌های مختلف شامل استانداردهای استادیوم‌ها، امکانات پیشنهادی، ارزیابی ریسک‌های مرتبط با هماهنگی‌های لجستیک، تجاری و مالی برای تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین وضعیت کشورها از نظر شیوع کووید_۱۹، توسط دبیرخانه کل AFC اتخاذ گردیده است و رئیس AFC دخالتی در تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کل AFC ندارد.

از علاقه‌مندی شما برای میزبانی مسابقات علی‌رغم چالش‌های ایجادشده به دلیل شرایط پاندمیک، تشکر و قدردانی نموده و به شما اطمینان می‌دهیم که AFC به حمایت‌های خود از شما برای دستیابی به اهداف موردنظر ادامه خواهد داد.

با تشکر از شما و به امید خوش‌آمدگویی به ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به بحرین.

ارادتمند شما

داتو ویندزور جان

دبیرکل AFC

رونوشت: ریاست AFC

دعوت AFC برای برگزاری جلسه فوری با ایران در بحرین

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    بعیده با بی عرضه گی مسئولین ما راه به جائی ببریم

  • علی
    0

    مسئولین اگر غیرت داشته باشند باید از رفتن تیم ملی به بحرین انصراف دهند و به همه نشان دهند نمی‌توانند با کشور بزرگی مانند ایران بازی کنند. رفتن به جام جهانی مهمتر است یا عزت مملکت. ولی مطمئنا با این مدیران جایی برای غیرت نمی‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها