مدیرعامل استقلال:

پنجره استقلال هنوز باز نشده است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی آبی ‌پوشان توضیحاتی داد.

پنجره استقلال هنوز باز نشده است

در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که گویا مشکل این باشگاه برای ثبت قراردادهای جدید حل شده است. در این خصوص احمد مددی، مدیرعامل استقلال اظهار داشت: ما چند روز قبل 131 هزار یورو به حساب بودوروف واریز کردیم که متأسفانه به دلیل مسدود شدن شماره حساب، پول به دست این بازیکن نرسید و طی تماسی که با وکیل او داشتیم شماره حساب جدیدی به ما اعلام شد.

وی افزود: اما هنوز این پول به حساب مبدا نرسیده است و به اصطلاح برگشت نخورده است. ما هم در مکاتباتی که با وکیل بودوروف داشتیم این موضوع را به اطلاعش رساندیم و او طی ایمیلی که به معاون بین الملل باشگاه استقلال ارسال کرده خطاب به ما گفته؛ به فیفا نامه‌ای ارسال کرده که مشکل عدم وصول پول به باشگاه استقلال برنمی‌گردد و مشکل از طرف آنها نیست، لذا بودوروف رضایت خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اعلام می‌کند.

مددی ادامه داد: وکیل بودوروف همچنین در ادامه نامه خود به فیفا نوشته که به باشگاه استقلال تا دو هفته آینده (پایان ماه میلادی جاری) مهلت می‌دهیم تا این مبلغ به حساب بودوروف برسد. با توجه به این نامه‌ای که وکیل این بازیکن به فیفا زده، امیدوار هستیم که آنها با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند. تا بتوانیم قرارداد بازیکنان جدیدمان را ثبت کنیم. هنوز تا این لحظه تاییدیه فیفا به دست ما نرسیده است. به محض این که 131 هزار یورو به حساب مبدأ‌ باز گردد این پول را به شماره حساب جدید واریز می‌کنیم.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها