دست‌های پشت‌پرده میزبانی بحرین / پای مدیران سابق فوتبالی در میان است؟

گرفته شدن میزبانی ایران در مسابقات فوتبال بر مبنای حکم AFC هنوز موضوع بحث و جدل‌هاست.

دست‌های پشت‌پرده میزبانی بحرین / پای مدیران سابق فوتبالی در میان است؟

مصطفی انتظاری هروی - برخی این حکم را شکست فدراسیون فوتبال با کادر جدیدش می دانند و برخی دیگر اما انگشت اتهام را متوجه مدیران قبلی فدراسیون می کنند که زمینه صدور چنین حکم تحقیرآمیزی را فراهم کردند.

در این میان کار وقتی بالا می گیرد که گفته می شود در صدور چنین حکمی، پای غرض ورزی برخی مدیران داخلی در میان است‌ مدیرانی که شاید به خاطر اثبات ناتوانی مدیران، پا روی منافع ملی گذاشته باشند!

انتقاد تند میثاقی در واکنش به سلب میزبانی از ایران، نمونه ای از همین اما و اگرهاست. او گفته، بعضی‌ها از داخل کشور به AFC کمک می‌کنند و ترجیح می‌دهند بحرین میزبان باشد چون رفقایشان بحرینی هستند!

در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، انتظار می‌رود دستگاه های ناظر به پرونده میزبانی ورود کرده و نگذارند رقابت های داخلی ورزش، منافع ملی ایران را تهدید کند.

نظر شما در این باره چیست؟ در ادامه ویدئویی از حرف های میثاقی را ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

17

حجم ویدیو: 6.10M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • سناتور
    0

    یکی این میثاقی رو بگیره. خخخخ

  • فوتبال دوست
    0

    هرچه به مگس بكويي گل بهتر از كثافت است مكر مي فهمد خيانتكارها هم همينكونه هستند هرچه بكويي وطن بهتر ازبيكانه است مكر مي فهمند

  • شوقی
    0

    نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که در سایت نوشتید و نشر دادی بخوانید بعدا تجزیه و تحلیل کنید

  • سرباز کوروش
    0

    آقای میثاقی بهتره تو هم از اون شبکهٔ کذایی بزنی بیرون، شاید اون وقته که حرفات خریدار داشته باشه.... الان دیگه سبزی فروش محلتون هم واست تره خورد نمیکنه

  • علی
    0

    یکی مثل کی روش خیانت ها و از زیر کار در رفتن های مسئولین برملا میکرد که نفهمیدند چطوری کله پاش کنند و مردم هم که براشون فرقی نمیکنه کی بیاد کی نیاد صداشون در نیامد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینقدر کیروش کیروش نکنین که این همونی بود جلو ژاپن بازیکنانش دنبال داور بودن ، این همونی بود تا پولشو به دلار نمی گرفت تمرین نمی رفت و الان با کلمبیا چکار کرده؟؟ از کیروش بدون جام بت میسازین و اونوقت برانکو که بعد رفتنش هم جام آورد برا باشگاهش یکسال دوید تا حقشو بگیره !!! وزارت ضعیف و فدارسیون بی عرضه اونوقت یکی مثل تو دم از مردونگی کیروش میزنه!!! تیم ایران حتی با خیانت فدارسیون نشین ها با اسکوچیچ میره جام جهانی به کوری چشم وطن فروشان

    • علی
      0

      چرا از پرتقال و اسپانیا حرف نمی زنید. حالا باید برید به بحرین و عراق ببازید. باید هم پول بگیر مگر نوکرتون تو دکتر میری ویا سوار ماشین میشوی مگر مفتی سوار میشوی ؟ اون پولی که بابت صعود به جام جهانی برای فوتبال ایران آورد که بیشتر از پولی بود که گرفت. برانکو هم عالی بود تیم را برای سال های سال از اساس درست کرد. در آخر ما از خدامون تیم بره جام جهانی منتها با این اوضاع واحوال نگرانیم از داور، از کارهای ناجوان مردانه بحرینی ها و از خیلی چیزهای دیگر.

  • رضا ی
    0

    زیر اب زن تو چرا هی می خوای واسه خودت اعتبار جور کنی تو بی اعتباری این بفهم

  • شهروند۱
    0

    بیاد ضرب المثل ایرانی افتادم به شتر گفتن گردنت کجه .... این مملکت کجاش سالمه که ورزش سالم باشه

  • دن کیشوت
    0

    آقایان کفاشیان و تاج از کجا وارد سیستم مدیریتی کشور شدند که اینهمه گند بزنند؟ همونجا رو باید درشو گل گرفت، شریعتمداری و ربیعی هم از همونجا اومدن و گند زدند توی وزارت، ضرغامی و لاریجانی هم از همونجا اومدن و صدا و سیما و مجلس رو به گند کشیدند، همونجا که همه میدونن کجاست بوی تعفنش بد جوری بلند شده، راستی قرار بود اموال کفاشیان و تاج رو مصادره کنند به نفع بیت المال و ضرری که به تیم ملی وارد کرده بود، چی شد؟ رییسی خوابه یا بیدار؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها