برد سخت استقلال در آزادی و حفظ صدر

آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال مقابل نساجی و بازگشت این تیم به صدر جدول همراه شد.

برد سخت استقلال در آزادی و حفظ صدر

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از ساعت ۱۷ امروز(جمعه) و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی، علی داوران، محمدحسین باباگلی، فرزاد زامهران و کریم اسلامی.

بازی با حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در نیمه حریف آغاز شد و آبی‌پوشان از همان ابتدا سعی کردند حریف را تحت فشار بگذارند. این فشار منجر به ایجاد موقعیت خطرناکی نشد. استقلالی‌ها در ادامه همان شیوه ابتدای بازی را در پیش گرفتند اما نمی‌توانستند موقعیت خطرناک ایجاد کنند. بازیکنان نساجی هم که دفاع پرتعداد در دستور کارشان بود، وقتی توپ در اختیار مدافعان استقلال قرار می‌گرفتند پرس از بالا را انجام می‌دادند و بلافاصله بعد از عبور توپ از خط میانه، عقب می‌کشیدند تا در یک سوم دفاعی خودشان دفاع را شروع کنند. استفاده از ضد حملات در دستور کار نساجی بود اما سرعت کافی برای انتقال توپ از دفاع به حمله در این تیم دیده نمی‌شد. در آخرین ثانیه‌های این نیمه نساجی باز هم روی یک ضد حمله صاحب موقعیت خطرناکی شد اما ضربه مهاجم این تیم که از کنار مظاهری عبور کرد و به کرنر رفت.

در نیمه دوم هم استقلال بازی را هجومی آغاز کرد اما از خلق موقعیت خطرناک بازماند. در دقیقه ۵۵ هم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه نساجی رخ داد که باعث اعتراض تند محمود فکری همراه شد. بازهم روی حرکت ها قایدی تمام دفاع نساجی بهم ریخت اما ضربه این بازیکن درچارچوب قرار نگرفت. در دقیقه ۷۵ وریا غفوری از زمین مسابقه بیرون رفت. کاپیتان استقلال بعد از تعویض عصبانی شد و به رختکن رفت! وریا چند دقیقه قبل از تعویض هم بعد از دریافت کارت زرد با داور مسابقه بحث کرد. در دقیقه ۸۶ این مسابقه استقلال توسط فرشید اسماعیلی رو یک شوت به گل رسید.
در دقیقه ۸۹ استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی قائدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه‌ای چیپ توپ را به تیر دروازه کوبید که در برگشت هم با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

سایر نتایج هفته چهاردهم:

گل گهر سیرجان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

آلومینیوم اراک یک- سایپا یک

پیکان ۲- ماشین سازی ۲

ذوب آهن یک- سپاهان ۳

صنعت نفت آبادان یک- فولاد یک

تراکتور صفر- پرسپولیس یک

شهرخودرو صفر- مس رفسنجان یک

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها