اشک شوق دروازه بان ایرانی بعد از حذف لورکوزن از جام حذفی

دروازه بان ایرانی روت وایس اسن از برتری جالب توجه تیمش برابر بایرلورکوزن به عنوان اتفاقی بزرگ و فراموش نشدنی یاد کرد.

اشک شوق دروازه بان ایرانی بعد از حذف لورکوزن از جام حذفی

روت وایس اسن تیم دسته چهارمی که دانیال داوری دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد توانست در جام حذفی دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه ۲ بر یک بایر لورکوزن را شکست دهد و به یک چهارم نهایی راه یابد و برای اولین بار در ۲۷ سال اخیر حضور در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان را تجربه کند.

دانیل داوری دروازه بان برجسته اسن در این دیدار ۱۰ مهار توپ داشت تا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود و باعث شود تیمش به مرحله بعد رقابت ها راه یابد.

او بعد از این دیدار گفت: آنچه ما به عنوان یک تیم به دست آورده ایم واقعاً باورنکردنی است. او در حالی که اشک شادی می ریخت، گفت: وقتی با یک گل از حریف عقب باشید و اینطور به مسابقه برگردید واقعا باورنکردنی است. خیلی خوشحالم و نمی توانم احساسم را با کلمات بروز دهم. حالا در یک چهارم نهایی هستیم و باید برای بازی مرحله بعد آماده شویم.

لئون بیلی ابتدا برای بایرلورکوزن در این دیدار گلزنی کرد اما اوگوزان کفکیر و سایمون انگلمان توانستند دروازه تیم فینالیست دوره قبل را باز کنند تا روت وایس اسن برد بزرگی را در این دیدار به دست بیاورد.

نیدارت، سرمربی اسن پس از موفقیت پر شور و برتری در این دیدار گفت: دو دیدار دیگر باقی مانده است ولی من به تیمم اعتماد دارم و از همین حالا نیز هتل تیم را در برلین رزرو کردم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها