رکوردشکنی طرفداران استقلال و پرسپولیس در روز دربی شماره ۹۴

امروز دربی شماره ۹۴ تهران با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. نکته قابل توجه بازی امروز اما مشارکت زیاد طرفداران دو تیم در یک نظرسنجی تلویزیونی‌ بود.

رکوردشکنی طرفداران استقلال و پرسپولیس در روز دربی شماره ۹۴

امروز دربی شماره ۹۴ تهران بین استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند. این بازی طبق معمول همه دربی‌های تهران از شبکه سه پخش شد. برنامه فوتبال‌برتر برای پخش این بازی، ویژه برنامه‌ای با حضور فیروز کریمی، خداداد عزیزی، رضا شاهرودی و سیروس دین‌محمدی‌ پخش کرد. در این برنامه نظرسنجی جالبی برای طرفدارهای استقلال و پرسپولیس ترتیب داده شده بود که با استقبال فوق‌العاده آنها روبرو شد.

در این نظرسنجی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طریق ارسال پیام کوتاه یا استفاده از اپلیکیشن، طرفداری خودشان از استقلال و پرسپولیس را نشان دادند. در این نظرسنجی سهم طرفداران پرسپولیس بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ و سهم طرفداران استقلال بیش از ۳ میلیون رای بود. آماری که نشان می‌دهد طرفداران استقلال و پرسپولیس در روز دربی ۹۴ حسابی حواس‌شان به حمایت از تیم‌های محبوب‌شان بوده. حتی حالا که به دلیل شرایط خاص کرونا امکان حضور در استادیوم را ندارند و از طریق تلفن‌های همراه خود حمایت‌شان را اعلام می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    امروز تو این بازی یه چیزی خیلی مشکوک بود مگه یه بازیکن چندتا موقعیت گل گیرش می آید امروز آقای احمد نورالهی خوش ندرخشید امیدوارم که تحت تاثیر قرار نکرفته باشه چون آقای نورالهی بازیکن خوبی است چرا امروز این گونه بازی کرد نمی دانم حالا جالب توپی که همه کارشناس ها میگن هند نبوده فقط برهانی بازیکنان استقلال میگن هند بوده اگه واقعیت میخواستیم صادقانه قضاوت کنیم باید ۳تا ۴ گل پرسپولیسیها میزدن

    نظرات شما -
    • کرمی
      0

      همه کارشناسا منظورتون ترکی هست؟ اون که سابقه سرخش باعث شد دیگه قضاوت دربی بهش ندن!

  • استقلالی
    0

    پرسپولیس ظرف 3دقیقه 2تاگل خورد درسته که یکی از گل ها آفساید بود ولی دفاع پرسپولیس شکننده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها