شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: به محض اینکه پاداش از سوی AFC لحاظ شود ما خیلی شفاف به مردم توضیح می‌دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می‌شود و چه مبالغی را خرج می‌کنیم.

شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود

ابراهیم شکوری بعد از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران اظهار داشت: تیم ما در کمال شایستگی به فینال راه پیدا کرد و در فینال هم خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم ولی روی ناخوش فوتبال به ما خودش را نشان داد و نتوانستیم قهرمان شویم ولی این نایب قهرمانی ما دیده می‌شود و خیلی مهم است.

وی ادامه داد: تیم ما در آسیا و با حضور تیم‌های استرالیایی و قدرتمند دوم شد. باشگاه‌های آسیا زیرساخت‌های خوبی دارند و خوب هزینه می‌کنند ولی ما توانستیم موفق باشیم. آسیا برای ما تمام شده و از امروز برای لیگ برتر و دوره بعدی آسیا حاضر می‌شوم و امیدواریم پرقدرت‌تر از گذشته حضور پیدا کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن عنوان کرد:قطعا در زمان مناسب که نقل و انتقالات است برای جذب جانشین او اقدام خواهیم کرد. بشار در پرسپولیس خیلی زحمیت کشید ولی با توافقی که قبلاً شده بود از تیم جدا شد. برای او آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم جای ایشان را در نیم فصل پر کنیم. راجع به این موضوع صحبت نکنیم بهتر است ولی قطار پرسپولیس بزرگ در حال حرکت است. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و می‌توانستیم قهرمان آسیا باشیم. اگر VAR نبود حتی الان ما قهرمان بودیم ولی چیزی شایستگی بچه‌ها چیزی کم نمی‌کند.

وی اضافه کرد: ما ٣ بازی کمتر در لیگ داریم و قطعا برای پنجمین قهرمانی پیاپی می‌جنگیم.

شکوری درباره دریافت پول پاداش آسیایی تصریح کرد: از پاداش آسیایی مقداری بابت هزینه‌ها کم خواهد شد. به محض اینکه پاداش از سوی AFC لحاظ شود ما خیلی شفاف به مردم توضیح می‌دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می‌شود و چه مبالغی را خرج می‌کنیم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • .
    0

    پرسپولیس مردانه و با دست خالی جنگید.ولی چه کنیم ورزش ما هم مثل اقتصاد و سیاست ما است.جهان سومی. ایران دهها سال از کره جنوبی و ژاپن عقب تر است.ختی اگر تیم قهرمان هم میشد باز نمی توانیم ادعا کنیم که از انها بهتریم.چرا در زمان سابق تیم های ما راحت قهرمان می شدن.چرا میزبانی را به ما نمی دهند و چرا های دیگر.دیگه کار با دعا ثنا نذر و نیاز تعصب غیرت و ... پیش نخواهد رفت چون در ورزش عدالت اجرا می شود هر کس که کار و تلاش کند پیروزه و خدا با دعا حق را جا به جا نمی کند.

  • رضا.
    0

    تیمی که به فینال میرسه همه سعی میکنند تیم را تقویت کنند در کشور ما از لحظه ایی که پرسپولیس به فینال رفت تخریب و تضعیف آن کلید خورد. از AFC گرفته تا خودی های وطن فروش و مدیران بی عرضه پرسپولیس کاری کردند که پرسپولیس به جای تقویت و رفع نقاط ضعف آن را خلع سلاح کردند. افسوس.

  • مهرداد
    0

    اگه نبود که شما همون بازی با پاختاکور حذف میشدید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه !!! نصف تیم پرسپولیس یعنی ستون تیم رو فرستادن بره تیم کیسه چیزی بشه که خوشبختانه اینقدر درگیر برد و باخت های ما هستن که فرصت ورزش کردن فقط دارن ، نکشیمون مختصص

  • اذری جهرمی
    0

    خدارو شکر بود و حق به حق دار رسید

  • ali
    0

    برادر اون اسپکی که دفاع پرسپولیس زد رو ما از پشت تلویزیون دیدیم !!

  • دلباز
    0

    شما کی شفافیت مالی داشتید که الان در فکر نحوه هزینه کرد هستید، اصلا کجای مملکت ما شفافیت هست که تو باشگاه ها باشد.

  • کورش
    0

    هردوصحنه به درستی پنالتی اعلام شد. فکرکردیدایرانه که هرکاری خواستیدبکنید

    نظرات شما -
    • طرفدار
      0

      اره فک کردن اونجا عادل فردوسی هم رفته پنالتی هاشونو سانسور کنه.

  • ناشناس
    0

    درست میگه به همین خاطر هم در ایرانvarنیست تا پرسپولیس قهرمان بمونه

    نظرات شما -
    • اس اس
      0

      گل گفتین الان نیست ک قهرمانه از بودش عمرن بتونه لنگی حکومتی

  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی قشنگ معلومه که الکی تا اینجا رسیدید هرجا به نفعتون باشه خوبه مثل بازی با پاختو...ولی اینجا که به ضررتون بود بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها