سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد

زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و ایران همچنان با سهمیه ۲+۲ در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد

سلطان المهوس خبرنگار سعودی خبر داد قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قرار است در ماه ژانویه ۲۰۲۱(دی ماه) برگزار شود تا تیم ها رقبای خود را بشناسند.

این رقابت ها طبق اعلام سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دوره رقابت ها با حضور ۴۰ تیم برگزار خواهد شد. همچنین به احتمال قوی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از ماه آپریل( فروردین ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. همچنین قرار است این مسابقات مثل سال گذشته به صورت متمرکز برگزار شود.

پرونده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شب گذشته با پیروزی و قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی مقابل پرسپولیس بسته شد. سهمیه ایران در این مسابقات مثل سال گذشته ۲+۲ است.

استقلال و فولاد خوزستان رقبای خود را در پلی آف شناختند و قرار است به ترتیب به مصاف العین و الوحده امارات بروند. پرسپولیس و تراکتور باید منتظر قرعه کشی باشند تا رقبایشان مشخص شود.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    آنان که وطن فروشی کردند. و به تیمهای سعودی گرا دادند و باعث شدند تا پرسپولیس قهرمان نشود حالا برند پلی آف حذف بشوند تا ما هم برای آنها بخندیم. خیانت به وطن باعث حذف سهمیه مستقیم ایران گردید. لعنت به وطن فروشان خائن

  • رضا.
    0

    بنده بیشتر فکر میکنم این رفتار غیر عادی بعضی هوادار رقیب در داخل حس عقده حقارت بوده که باعث میشه عده ایی نادان چنین کار زشتی کنند. وقتی تیمی چند سال در میدان شکست می‌خورد و تحقیر می‌شود باعث میشه هوادار غیر واقعی چنین کاری کند. نمی‌دانند همین نیم سهیه در پلی آف را هم خیر سر پرسپولیس دارند. اگه به شما بود که وقتی 6 تا از العین می‌خورید به ایران یک سهمیه هم به زور می‌دادند.

    نظرات شما -
    • لنگ جعلي
      0

      اين شماييد كه بايد خجالت بكشيد. نيم قرن گذشت دريغ از يه افتخار درست و حسابي در آسيا. وقتي همه تيم ها مي بينن تو همين چند سال ليگ رو خيلي تميز و برنامه ريزي شده براي تيم حكومتي مهندسي ميكنند. معلوم هست كه رفتارشون بايد غير عادي بشه. شماها اونقدر ترسو و بزدل هستيد كه براي يه برد تو ليگ دست به هر كثافت كاري مي زنيد. اما مهم اصالت هست كه نداريد.

    • رضا.
      0

      جناب جعلی شما برو سوزش خودتان را درمان کن که مطالب جعلی به خورد کسی ندهید. چند ساله که بیشترین ریخت و پاش و داشتید ولی تیم بدون اسطوره و مدیر که باشد حتما مربی آن می‌شود مجیدی و فکری هوادارش هم میره به دریوزگی النصر و ای اف سی و هایوندا. تا ببینیم دکل بعدی در سال آینده کجاست. فعلا که با دوست قدیمی خود العین یه بازی دارید یه فکری برای آن کنید دوباره 6 تایی نشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها