محمودی: تائید صلاحیت من طی چند روز آینده نهایی خواهد شد/ شانس رای بالایی دارم

پیشکسوت والیبال گفت: تلاش می کنم طی روزهای آینده تاییدیه خود را بگیرم.

محمودی: تائید صلاحیت من طی چند روز آینده نهایی خواهد شد/ شانس رای بالایی دارم

به گزارش خبر فوری ؛ بهنام محمودی در مورد عدم اعلام نامش در لیست نامزدهای تایید شده انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: استعلام حراست افرادی که نام آنها اعلام شده‌ است، آمده، اما این اتفاق هنوز برای من نیفتاده است. ما هم تلاش می کنیم طی روزهای آینده تاییدیه خود را بگیریم.

وی ادامه داد: تاییدیه حراست دوستانی که نام شان اعلام شده زودتر آمده است، اما برای من اینکونه نیست. به نوعی می توان گفت که تاییدها به صورت مرحله ای در حال اعلام است.

پیشکسوت والیبال خاطرنشان کرد: ما ۵ نفر بودیم که احراز پست مدیریت شدیم یعنی شرایط مدیریت را داشتیم. این موضوع از سوی وزارت ورزش تایید شده و سپس استعلام ها به حراست ارسال شده است. چند ارگان باید این موضوع را بررسی و تایید کنند که هنوز این اتفاق برای من رخ نداده است. انشالله کارهای من هم طی چند روز آینده نهایی خواهد شد.

محمودی افزود: مشکلی خاصی وجود ندارد. اگر این امر نهایی شود جز گزینه ها خواهم بود، شانس رای بالایی دارم. از صبح دوستانی که می‌خواهند به من رای بدهند تماس گرفتند و گفتند که نگران نباش و ما سعی می کنیم از خانواده والیبال دفاع کنیم. ما دنبال کار‌خودمان نیستیم و‌ می خواهیم به والیبال خدمت کنیم.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها