پدر و پسری که با مارادونا عکس گرفته بودند، خود را به پلیس تحویل دادند

بعد از کشته شدن مردی که با پیکر مارادونا عکس گرفته بود، دو فرد دیگر برای تامین امنیت خودشان را به پلیس آرژانتین معرفی کردند تا در آنجا به‌سر ببرند.

پدر و پسری که با مارادونا عکس گرفته بودند، خود را به پلیس تحویل دادند

عکس‌هایی که سه نفر با پیکر بی‌جان دیه‌گو مارادونا گرفتند با توجه به ژست‌شان و لبخندی که یکی از آنها بر لب داشت، خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و به همین دلیل مقامات قضایی فوراً‌ برای مجازات آنها دست به کار شده‌اند.

یکی از سه نفر دیه‌گو مولینا نام دارد (فردی که پیراهن سفید به تن دارد). او که مدیر خاکسپاری متوفیان در مؤسسه خدمات تدفین «سپلیوس پینیر» است یکی از دو نفری است که در کنار جسد بی‌جان اسطوره فوتبال آرژانتین ژست موفقیت گرفته است. همانطور که در یکی دیگر از عکس‌های مراسم انتقال پیکر مارادونا نیز مشخص است، مولینا در صندلی عقب خودروی حامل تابوت دیده می‌شود. او همان فردی است که بعد از انتشار عکسش در کنار جسد مارادونا، از سوی رئیس خشمگین مؤسسه سپلیوس پینیر اخراج شده است، البته گویا قبل از اینکه قراردادش با این مؤسسه فسخ شود، خود او از بیم مواجه شدن با عواقب کارش اصلاً دیگر به محل کار برنگشته است.

علاوه بر این دیه‌گو مولینا که یکی از اعضای باشگاه آرژانتینوس جونیورز آرژانتین هم بود، به خاطر حرکت ناشایست خود از این باشگاه هم اخراج شده است.

به جز مولینا، دو فرد دیگر هم با پیکر مارادونا عکس گرفتند که یک پدر و پسر به نام‌های کلودیو فرناندس و اسماعیل ۱۸ ساله هستند. اسماعیل ۱۸ ساله همان فردی است که لبخند و ژستش بیشتر از همه خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و اکنون پدر او از مردم آرژانتین و تمام کسانی که آزرده خاطر شده‌اند عذرخواهی کرده است.

این پدر که کنار پسرش بالای مارادونا عکس گرفته بود، گفت: من در آنجا کار می‌کردم و وقتی پسرم فهمید که مارادونا به آنجا آمده سریع خودش را رساند اینجا و در حین در آوردن جنازه یک غریبه به ما گفت لاغر مردنی‌ها، ما سرمان را بالا آوردیم و آنها در همان زمان از ما عکس گرفتند!

بیشتر بخوانید : عکس‌های جنجالی ۳ کارگر با پیکر بی‌جان مارادونا

منبع: جام‌جم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها