روزهای خوب حسینی و شاگردانش/ اسپانسر باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد

اسپانسر فصل جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر مشخص شد.

روزهای خوب حسینی و شاگردانش/ اسپانسر باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد

باشگاه نفت مسجد سلیمان که در ابتدای فصل جاری به دلیل مشکلات زیاد مدیریتی وضعیت نامشخصی داشت و تمام بازیکنان تاثیر گذار تیم به خاطر این مشکلات و نبود بودجه، راه جدایی را در پیش گرفتند، حالا در مسیر خوب و امیدوار کننده‌ای قرار گرفته است.

پس از تلاش‌های مدیران باشگاه و نماینده شهر مسجد سلیمان که منجر به تخصیص بودجه برای فصل جدید این تیم شد، هیات مدیره باشگاه نیز که به دلیل قوانین موجود رسما اجازه فعالیت نداشت و به همین خاطر قادر به امضای قراردادهای مالی و انسانی نبود با دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، توانست اقدامات لازم برای بسته شدن و آماده کردن تیم شهر مسجدسلیمان را انجام بدهد.

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان در تازه ترین اقدام خود، با اسپانسر فصل جدید قراردادی را امضا کردند تا خیال کادرفنی و بازیکنان حداقل بابت هزینه‌های جاری جهت شرکت در بازی‌های لیگ بیستم راحت باشد و آن‌ها بدون دغدغه فقط به تمرین و انجام مسابقات فکر کنند و بپردازند.

در جلسه‌ای که امروز بین ابوذر شجاعی(مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان) به همراه مصطفی سلیمانی معاونت ورزشی این باشگاه با ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا و موسی رضایی عضو هیات مدیره این شرکت برگزار شد، دو طرف برای همکاری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به توافق رسیدند و قراردادی را امضا کردند.

به این ترتیب می‌توان گفت گره کور تیم نفت مسجدسلیمان باز شده است و اعضای این تیم مشکلی برای ادامه کار در لیگ برتر ندارند.

شاگردان مجتبی حسنی در هفته اول لیگ برتر موفق به کسب یک امتیاز از خانه تراکتور شدند و در هفته دوم نیز میزبان سایپا خواهند بود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها