کدام بازیکنان استقلال برای هفته اول شرایط خوبی ندارند؟

کمتر از یک هفته به اولین بازی استقلال در لیگ باقی مانده و این در حالی است که هنوز چند بازیکن کلیدی این تیم به شرایط آرمانی نرسیده‌اند.

کدام بازیکنان استقلال برای هفته اول شرایط خوبی ندارند؟

سازمان لیگ روز جمعه ۱۶ آبان را زمان آغاز بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر اعلام کرده و آبی پوشان نخستین دیدار خود را بر اساس برنامه اعلام شده روز شنبه ۱۷ آبان انجام می‌دهند.

فکری و شاگردانش در حالی آماده آغاز لیگ می‌شوند که دیاباته بهترین گلزن فصل گذشته رقابتها به تازگی به تمرینات اضافه شده و هنوز در شرایط آرمانی قرار ندارد، میلیچ یکی از بازیکنان تاثیرگذار آنها شب گذشته به تهران آمد و هنوز تمرینات گروهی‌اش را آغاز نکرده و محمد نادری خرید جدید این تیم در دفاع چپ نیز از دیروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

فکری در حالی تیمش را برای شروع بازی‌ها آماده می‌کند که هنوز چند مهره کلیدی تیمش از شرایط آرمانی دور هستند و برای همین ممکن است آبی پوشان مقابل مس رفسنجان نتوانند با همه قوا به میدان بروند. به خصوص که اگر پنجره‌های نقل و انتقالاتی آنها تا پایان هفته باز نشود که در این صورت ۷ بازیکن جدید این تیم هم قادر به حضور در این بازی نخواهند بود.

تیم استقلال در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است که این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه ۱۷ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها