پرواز دوباره میلان با مرد یخی

تیم آث میلان این روزها شرایط بسیار مطلوبی دارد و در صدر جدول رقابت‌های سری‌آ قرار گرفته است.

پرواز دوباره میلان با مرد یخی

رقابت‌های فصل جدید سری‌آ ایتالیا چند هفته‌ای است که آغاز شده و نکته مهم در این فصل از رقابت‌ها نتایج خوب قرمز و مشکی‌های شهر میلان بوده که نوید بازگشت این تیم به دوران اوج را می‌دهد. در سال‌های اخیر آث میلان تغییرت بسیاری را روی نیمکت مربیگری و صندلی مدیریت خود دیده ولی نتیجه تمام این رفت و آمدها چندان جالب نبوده اما اکنون میلانی‌ها با استفانو پیولی در حال اوج‌گیری دوباره هستند؛ روندی که از فصل گذشته و زمان شروع دوباره مسابقات فوتبال پس از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود و در این فصل هم ادامه دارد. شاگردان استفانو پیولی با برتری در بازی ابتدای هفته مقابل اینتر، حالا بیش از 20 بازی است که طعم شکست را نچشیده‌اند. نتایج درخشان میلان در مقطع پایانی فصل گذشته باعث شد مدیران این تیم پیولی را روی نیمکت روسونری نگه دارند و حضور رالف رانگنیک منتفی شود.

بدون تردید نقش اول موفقیت‌های اخیر آث میلان، ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ است که با عمکلرد خیره‌کننده خود در 39 سالگی باعث شده آسمان شهر میلان بار دیگر آفتابی شود و هواداران میلان پس از سال‌ها بار دیگر به تیمشان امیدوار شوند. زلاتان از زمان بازگشت به میلان در ژانویه 2020 در 24 بازی موفق به زدن 16 گل شده که برای او در آستامه چهل سالگی آماری درخشان است و انگار بنجامین باتن دنیای فوتبال قصد تمام شدن ندارد.

پرواز دوباره میلان با مرد یخی

با این حال زلاتان تنها ستاره میلان نیست و دیگر نفرات این تیم هم در اوج آمادگی به سر می‌برند و با عملکرد خود باعث شده‌اند میلان در کنار استون ویلا انگلیس تبدیل به تنها تیم‌های پنج لیگ معتبر اروپایی شوند که تا این هفته 100% امتیازات ممکن را کسب کرده‌اند.

ترکیب این فصل میلان یکی از بهترین ترکیب‌های سال‌های اخیر این تیم است و همین موضوع در موفقیت و اوج‌گیری آن‌ها نقشی مهم داشته است. درون دروازه جانلوییجی دوناروما، جانشین بوفون در تیم ملی ایتالیا قرار دارد که در سال‌های اخیر با وجود پیشنهادات مختلف به تیمش وفادار مانده و با درخشش خود دروازه میلان را تبدیل به محلی امن کرده است. در خط دفاع تئو هرناندز، کالبریا و زوج رومانیولی - کیائر عملکردی درخشان داشته‌اند. خط میانی تیم استفانو پیولی با خرید ساندرو تونالی که یوونتوس و اینتر هم او را می‌خواستند و همچنین حضور نفراتی چون اسماعیل بن‌ناصر، فرانک کسیه و هاکان کالهانوغلو شرایط مطلوبی دارد و در خط حمله هم براهیم دیاز، آنته ربیچ و رافائل لیائو جوان به رهبری زلاتان ابراهیموویچ با عملکرد درخشان خود میلان را دوباره تبدیل به تیمی قدرتمند کرده‌اند.

حال باید دید درخشش شاگردان پیولی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ولی قطعا اگر این تیم بتواند فرم فعلی خود را حفظ کند، یوونتوس و دیگر مدعیان قهرمانی سری‌آ کار سختی برای رقابت با روسونری خواهند داشت؛ تیمی که انگار پس از سال‌ها بار دیگر بهار را به هوادارانش هدیه می‌دهد.

پرواز دوباره میلان با مرد یخی

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها