انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ برتری قاطع برزیل و کلمبیا مقابل حریفان

رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی تیم‌های برزیل و کلمبیا پیگیری شد.

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ برتری قاطع برزیل و کلمبیا مقابل حریفان

در ادامه دور نخست از رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز دو دیدار برگزار شد و با پیروزی تیم‌های برزیل و کلمبیا به پایان رسید.

در یکی از این دیدارها تیم ملی برزیل در ورزشگاه «کورینتیانس آره‌نا» برابر میهمانش بولیوی به پیروزی 5 بر صفر دست یافت و گام نخست خود در این رقابت‌ها را محکم برداشت.

در این بازی مارکینیوش در دقیقه 16، روبرتو فیرمینو در دقایق 30 و 49، خوزه کاراسکو بازیکن حریف در دقیقه 66 و فیلیپه کوتینیو در دقیقه 73 برای سلسائو موفق به گلزنی شدند.

برزیل 20 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد و 70 درصد از مالکیت توپ را نیز در اختیار داشت

در دیگر بازی برگزار شده بامداد امروز کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران در ورزشگاه «متروپولیتانو» با 3 گل از سد ونزوئلا گذشت. دوان زاپاتا در دقیقه 16 و لوئیس فرناندو موریل در دقایق 26 و 3+45 برای کلمبیا گلزنی کردند.

در جدول رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی تیم‌های برزیل، کلمبیا، اروگوئه و آرژانتین هر کدام با 3 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول تا ششم هستند و پاراگوئه و پرو با یک امتیاز و شیلی، اکوادور، ونزوئلا و بولیوی نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها