نوازی: روی یک اشتباه گل خوردیم/ موقعیتی به شباب الاهلی ندادیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: موقعیتی به شباب الاهلی ندادیم و آن‌ها روی اشتباه خودمان به گل رسیدند.

نوازی: روی یک اشتباه گل خوردیم/ موقعیتی به شباب الاهلی ندادیم

محمد نوازی ، مربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شباب الاهلی امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت‌: با تمام داشته هایمان که همین بازیکنان جوان هستند بازی خوبی ارائه کردیم. ما نتوانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب کنیم و از همان بازیکنانی که جذب کردیم هم نتوانستیم استفاده کنیم و این مشکل بزرگی برای ما بود.

نوازی در ادامه گفت: فوتبال زیبا و استثنایی ارائه کردیم و شناخت ما از بازیکنان بیشتر شد. فوتبال خودمان را به آسیا نشان دادیم.

مربی شهر خودرو افزود: فوتبال رو به جلو ارائه کردیم و بیشتر تاکتیک‌ها را به کار بردیم. هیچ شانسی به شباب الاهلی ندادیم و آن‌ها موقعیتی نداشتند. روی یک اشتباه توپ به آن‌ها رسید و این طور نبود که شباب الاهلی روی تاکتیک یا ارسال از کناره‌ها گل بزند. شباب الاهلی شانس داشت و فکر می‌کنم نمایش ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود. از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهر خودرو در ۲ بازی آینده فوتبال هجومی تری ارائه خواهد کرد یا خیر، گفت: به بازیکنان اجازه می‌دهیم راحت بازی کنند، زیرا به دلیل شرایطی که در جدول داریم، به مرحله بعد صعود نمی‌کنیم و باید فوتبال زیبا تری ارائه کنیم. به دلیل این که شانس صعود را از دست دادیم، کیفیت کارمان را پایین نمی‌آوریم. مطمئنا زیباتر از بازی‌های قبلی بازی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها