زد و خورد وسط زمین فوتبال!/ ویدئو

شب گذشته و در دقایق پایانی دیدار پاری سن ژرمن و مارسی دعوای شدیدی بین دو تیم صورت گرفت و چند بازیکن اخراج شدند.

زد و خورد وسط زمین فوتبال!/ ویدئو
شاگردان توماس توخل که در اولین دیدارشان در رقابت های فصل جدید فوتبال فرانسه مغلوب لنس شده بودند، شب گذشته نیز در خانه برابر المپیک مارسی شکست خوردند؛ شکستی که در دقایق پایانی با جنجالی بزرگ همراه شد و به اخراج ۵ بازیکن از دو تیم، از جمله نیمار منجر شد.

در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم، اتفاقات جنجالی بازی رقم خورد. روی یک خطا در میانه زمین بود که بازیکنان دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و حتی کار به مشت و لگد هم کشیده شد.

پس از پایان درگیری ها، داور دست به کار شد و جوردن آماوی، لاوین کورزاوا، بندتو و پاردس را از زمین اخراج کرد. لحظاتی بعد داور به سراغ وی ای آر رفت و بعد از مرور صحنه؛ مشخص شد که نیمار هم ضربه ای به سر بازیکن حریف زده و به این ترتیب، ستاره برزیلی پی اس جی هم از بازی اخراج شد.

او در زمان خروج از زمین، با داور چهارم بازی هم جر و بحث کرد و آنطور که از میکروفون‌های کنار زمین شنیده می شد، بازیکنان مارسی را به نژادپرستی متهم کرد.

به این ترتیب، توماس توخل در بازی های پیش رو، نمی تواند از نیمار استفاده کرد و این در حالی است که کیلور ناواس، کیلیان امباپه، مارکینیوس و مائورو ایکاردی هم به دلیل ابتلا به کرونا، قادر به همراهی کردن تیم‌شان نیستند.

منبع: ورزش سه

24

حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها