توافق نهایی ستاره تراکتور با یک باشگاه اروپایی

مدیربرنامه اسدی اعلام کرد که اخذ روادید تنها مشکل این بازیکن برای انتقال به اروپا است.

توافق نهایی ستاره تراکتور با یک باشگاه اروپایی

رضا اسدی عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته به همین علت او از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهادات خوبی دریافت کرده است. البته این بازیکن قصد دارد فصل آینده در اروپا بازی کند و اخذ روادید تنها مشکل این بازیکن برای انتقال به اروپا است.

علی خماند مدیربرنامه اسدی ضمن تایید این مطلب اظهار کرد: به طور حتم اسدی به اروپا می رود، اما سفارتخانه‌ها بسته هستند و اخذ روادید سخت شده است. خیلی از باشگاه‌های داخلی با اسدی تماس گرفته و خواستار مذاکره با این بازیکن شده اند، اما اسدی به علت قطعی شدن حضورش در اروپا حاضر نشد با تیم‌های داخلی صحبت کند.

۲ باشگاه اروپایی به اسدی پیشنهاد دادند

او درباره اینکه اسدی از چه باشگاه‌های اروپایی پیشنهاد دارد، گفت: این بازیکن از باشگاه لاسک اتریش و یک تیم اسپانیایی پیشنهاد دارد و حتی توافقات نهایی با تیم اروپایی صورت گرفته است. فقط باید اسدی به اروپا برود تا قراردادش را امضاء کند. همه شرایط مهیا شده، اما اخذ روادید تنها مشکل اسدی برای انتقال به اروپا است.

خماند بیان کرد: باشگاه‌های اروپایی به علت مشکلات مالی و روادید قید بازیکنان خارجی را می‌زنند و همین موضوع رفتن به اروپا را سخت کرده است. همه مدارک اسدی کامل است و او مشکلی ندارد و در صورتی که این بازیکن روادید بگیرد راهی اروپا می‌شود.

مدیربرنامه‌های اسدی گفت: اسدی دنبال بازار گرمی نیست. او از ۲ باشگاه قطری پیشنهاد داشت و یک باشگاه تایلندی هم پول خوبی می‌داد، اما این بازیکن پیشنهادات خود را رد کرد، چون می‌خواهد در اروپا بازی کند. وضعیت این بازیکن تا آخر هفته مشخص می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها