بازی فردا فینالی بزرگ است

سرمربی شهرخودرو گفت: بازی فردا فینالی بزرگ است و باید به این درک برسیم که تیم حریف با شناخت کامل از ما وارد زمین می‌شود.

بازی فردا فینالی بزرگ است

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتور اظهار کرد: ابتدا به بازی هفته گذشته مقابله پارس جنوبی جم باید اشاره کنم، من یک روز پیش از بازی به جمع این تیم اضافه شدم، هفته پیش به همراه تیم بودم و مسئولیت باخت بر عهده من است بعد از آن بازی سعی من و همکارانم این بود از نظر روانی بازیکنان را آماده کنیم و باخت هفته گذشته را فراموش کنیم.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: برخی نکات فنی را در طول هفته کار کردیم، اما مهم‌ترین چیزی که من در طول هفته تاکید داشتم این بود بازیکنان بدانند بازی روز پنجشنبه ارزش یک فینال بزرگ را دارد و بازی مهمی است البته بازیکنان شهر خودرو به ویژه بازیکنان با تجربه تیم این را ثابت کردند که قدر فرصت‌ها را می‌دانند و اعتقادم این است که بچه‌ها با تفکرات حرفه‌ای وارد زمین خواهند شد.

وی درخصوص تاثیرات حواشی مدت اخیر روی بازیکنان و تیم خاطرنشان کرد: نگاهم به بازیکنان در هفته قبل این بود که حواشی روی تیم تاثیراتی گذاشته است ولی باخت جزئی از فوتبال است اما در این هفته‌ها خیلی مهم است که قدر فرصت‌ها را بدانیم باید بازی به باخت هفته قبل مثل یک تجربه نگاه کنیم، و باید چه از نظر روحی روانی و چه از نظر فنی آن ضعف‌ها و اشتباهات را کنار بگذاریم و برای بازی فردا بتوانیم از تجربیات بازی گذشته به خوبی استفاده کنیم.

بختیاری‌زاده درخصوص وضعیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: اعتقادی ندارم نام بازیکن مصدوم یا محروم را بیان کنم تنها چیزی که می‌توانم قول دهم همه مجموعه به این باور رسیده که با تمام وجود تلاش کنند که تیم تراکتور تبریز را شکست دهیم، این تیم بزرگ است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: از نظر فنی اگر بخواهم درباره تیم تراکتور صحبت کنم، آنها در خط دفاع به ویژه دفاع میانی بازی‌سازی خوبی دارند که هر تیمی را می‌توانند تحت فشار قرار دهند اما شهر خودرو هم نشان داده تیم بزرگی است.

وی درخصوص تاثیر حضور مربی سابق شهرخودرو در کادر فنی تیم تراکتور بیان کرد: من در اولین مصاحبه‌ام با رسانه‌ها از تمام کسانی که پیش از من در این تیم بودند تشکر کردم این وظیفه حرفه‌ای من است، اما در فوتبال روز الان خیلی راحت تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند و خیلی راحت شرایط فنی یکدیگر را درک می‌کنند اما چیزی که خیلی مهمتر است بازیکنان و مربیان وقتی وارد زمین می‌شوند بدانند تیم حریف آنها را شناسایی کرده اما این شرایط در همه تیم‌ها است ما هم همان اندازه که آنها از ما شناخت دارند از آنها شناخت داریم.

بختیاری‌زاده افزود: هر سرمربی این حق را دارد که با خودش دستیار بیاورد اما من ترجیح دادم به ترکیب کادر دست نزنم چرا که آنها شناخت خوبی از بازیکنان دارند، تنها حسین بادامکی بود که به من معرفی شد و با افتخار او را پذیرفتم چرا که جز نخبه‌های فوتبال استان است.

سرمربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر بین مربی‌ها همدلی و صمیمیت وجود دارد اگر بخواهیم تیم یک دستی داشته باشیم باید این یکدستی و همدلی را از کادر فنی شروع کنید تا به تیم وبازیکنان انتقال پیدا کند‌.

منبع: مشهد فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها