عطش آقای‌ خاص برای بازگشت؛ بازگرداندن غرور از دست رفته!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام امیدوار است با تیمش دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

عطش آقای‌ خاص برای بازگشت؛ بازگرداندن غرور از دست رفته!

ژوزه مورینیو انگیزه بالایی برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر انگلیس دارد، این را می‌شود از رفتارش در روز‌های قرنطینه متوجه شد. وقتی کسی از خانه بیرون نمی‌آمد و شیوع ویروس کرونا شدت گرفته بود، خبر‌هایی مبنی بر برگزاری تمرین گروهی تاتنهام منتشر شد و آقای‌خاص هم این تمرینات را زیر نظر گرفته بود. مورینیو نمی‌خواست قرنطینه شدن بازیکنانش را از آمادگی بدنی دور کند و راضی به برگزاری تمرینات به صورت مجازی هم نمی‌شد.

کورس اروپایی شدن
تاتنهام فعلاً تیم هشتم جدول است. در ۳ بازی آخر قبل از تعلیق، تاتنهام پیروز نشد و ۲ بازی‌اش را هم باخت تا کمی شرایط برای تیم مورینیو دشوار شود. تاتنهام بازی‌های مهمی مقابل تیم‌های بزرگ را باخته و به همین دلیل امتیاز‌های حساسی را از دست داده است. مورینیو اصلاً دوست ندارد تیمش فصل بعد مجبور به بازی کردن در لیگ اروپا شود. بازی بعدی با منچستریونایتد است که ۴ امتیاز با آن فاصله دارند و فرصت خوبی خواهد بود که این فاصله را جبران کنند. در واقع در شروع مجدد لیگ برتر یک بازی ۶ امتیازی پیش‌رو دارند.

آن باخت‌های اعصاب خردکن
با اخراج مائوریسیو پوچتینو و روی کار آمدن ژوزه مورینیو هم وضعیت آن‌طور که باید و شاید خوب نشد. مورینیو در بازی‌های بزرگ بازنده بوده و از همه مهم‌تر رویارویی با تیم‌های سابقش است. نوامبر ۲۰۱۹ به تیم شمال لندنی آمد و چند روز بعد مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد شکست خورد. هنوز سال ۲۰۱۹ به پایان نرسیده بود که تیمش در خانه به چلسی تیم سابقش باخت. قبل از تعلیق هم در استمفوردبریج مقابل شاگرد سابقش فرانک لمپارد دبل شد. از بازی‌های بزرگ نبرد با منچستریونایتد و آرسنال باقی‌مانده و مورینیو دیگر دوست ندارد عملکردش در بازی‌های مهم بیش از این زیر سؤال برود.

منبع: خبرورزشی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها